Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Japp dopet är bokat till 2 Juni. Vi har en släktklänning som är så gammal och skör, men fin med spets. Över 80 år!
Vi kommer bjuda ca 35 vuxna med barn och har ingen aning om vad vi skall bjuda på för mat! Enklast med kallskuret kanske?
Jag har beställt dopkort fråm isamoa.se. Mycket fina och prisvärda!
Frill: Trist med bröstöld! Jag trodde ju att jag hade det förut men slapp, men det går säkert bra skall du se! Om det är en mindre böld så kan de ju tömma den på plats sa de iallafall när jag var inne...Läkaren skämtade och vart "låtsasbesviken" att han inget fick göra när han konstaterade att det inget var..
För det var ju det enda roliga de hade i bunkern på DS .
Han var faktiskt riktigt humoristisk.
Angående amning: Jag liggammar på det övre bröstet. En natt så hade jag lampan tänd, då förstod jag varför det var så söligt i sängen..Det fullkomligt sprutade mjölk ur tuttarna....Nu vet jag varför hon ser så mjölig ut i ansiktet på mornarna! :) "Stackarn!" Handduk i sängen hädanefter!!
Vi har tecknat TryggHansa. Den är lite dyrare men en av de bästa vad jag förstått.Sen är det upp till var och en hur mycket man vill betala i premie beroende på vilken ersättning man sedan vill ha ifall något händer. Vi hade en försäkringsrådgivare hemma från Trygghansa som förklarade det mesta. Det finns även jämförelsetester på nätet, minns ej var men det är säkert bara att "googla" fram!