Sååå har nu äntligen lyckats läsa ikapp... ;o) Här kommer lite inlägg i div debatter...
Emma3: Emil har ju också gått upp dåligt i vikt, men vuxit massor på längden. Idag var vi första gången på BVC och nu hade han gått upp 330 g sedan förra onsdagen! Hurra!!! Dagens mått var 3400 g och 54,5 cm... Även liten börjar bli stor... Nästan äldst, men fortfarande minst 
Sole: Vi brukar ha några droppar olja i vattnet vi med. Sedan tvättar vi lite med Barnängens barntvål, då han kräks så mycket. Vi fick idag tipset från vår BVC-tant att även duscha med honom, så det ska vi prova.
Och jag har ju ditt mobilnummer sedan vår lunch, så jag kan försöka komma ihåg att ringa om vi flyttar oss. Annars är det bara att ringa mig när du är på plats, så uppdaterar vi med exakt position...
Medusa2001: Vi har mest esska Mini nappar vi med. Köpte och provade latex-nappar igår, men märkte ingen större skillnad. Vårt problem är att Emil "väderkvarnen" flaxar ut nappen hela tiden på kvällen och då blir han såååå ledsen. Latex verkar inte göra nån skillnad ännu tyvärr.
Swenglish: Vi körde ju Libero Prematur till för nån vecka sedan, men nu har vi Pampers 2-4kg.
Jag ringde på en babyBjörn Active idag på Blocket. Hon skulle bara ha 400 kr och den var kanonfin. När jag ringde tillbaka för att kolla om jag kunde komma och hämta imorgon hade hon redan sålt den till nån annan. Så j-a förbannad!!! Tycker att det var riktigt dålig stil. Om man säger att man vill ha den, så säljer man väl inte till nån annan, eller?! Får försöka hitta en ny, men de brukar inte vara så billiga tyvärr...
Murgrönan: Vi ska gå på föräldragrupp i nästa vecka. Vår BVC-tant sa att hon brukar vänta med att kalla föräldrar innan de magiska 40-dagarna (tydligen den tid man brukar behöva för att komma iordning och känna sig redo) har gått. Ska bli kul att se om man känner igen nån. Antar att Pippil8's lilleman är lite för ung för att vara kallad redan tyvärr.
Ska bli kul att ses imorgon allihop! Jag har Sole's och SanniXx' mobilnummer ifall det skulle vara nåt. Men Koppartälten finns tom utmärkta på Eniro, så det borde ju funka. Bara att hoppas att tidplanen håller för oss. Pappa ska iväg på morgonen så vi är själva. Synd att det är så svårt att samåka nuförtiden med alla vagnar och bilbarnstolar...
Nu har jag lagt upp lite fler bilder på plutten samt från senaste tvillingträffen om nån vill kika.