Halloj,
jag har typ 2 kg kvar och kommer i mina jeans men de sitter rätt tajt men vad gör väl det
Vi var på 2 mån. koll igår, 4480 kg och 57 cm lång, hon ligger något under i vikt men på kurvan vad gäller längd och huvudmått.
I går hände nåt jättejobbigt, mitt i babymassagen som vi lärde oss i mammagruppen igår började Filippa tokgråta, hon grät så hon skakade, blev alldeles röd och svettig och tårarna sprutade ur ögonen och hon kunde inte sluta, det höll på typ i en kvart. Det var jättehemskt, hon har aldrig skrikit så och jag höll på att börja tjuta själv efter ett tag. Till slut frågade BVC- tanten om hon kunde ta henne och prova få henne att lugna ner vilket hon gjorde men inget hjälpte, till slut bara slocknade hon i min famn av ren utmattning, puh....vilken pärs det var. I kväll fick hon ytterligare en attack, dock inte lika långvarig och kraftfull som i går men samma typ av utbrott.
Är det någon som upplevt nåt liknande? Det är säkert så att deras beteenden ändrar sig ju äldre de blir och detta kanske är nåt nytt som hör till åldern, vad vet jag.
Jag kommer också på tisdag
FIKA tisdag 15/5
Swenglish
Hellur
Lillie74