Inlägg från: Lillie74 |Visa alla inlägg
  • Lillie74

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Hellur, vi kommer döpa våra ögonstenar samma dag! Vi har bokat Ängby Kyrka i Bromma, egentligen skulle hon döpas i samma kyrka som jag döptes i, i Täby, men den för liten, sambon har STOR släkt....

I natt sov F från 22:00 till 06:30, 04: 30 vaknade jag av att hon inte vaknat och låg och oroade mig över att det var nåt fel. Hela morgonen och förmiddagen har hon legat och sovit och jag har fått ta upp henne för att mata henne och då har hon knappt orkat äta, sugit några drag för att falla i sömn igen.....oroväckande. Någon annan som upplevt samma sak? Vet inte om hon är inne i en växtperiod och att det tröttar ut henne, natten till igår åt hon typ varannan timme, hmmmm.... nu har hon dock vaknat till och sitter och leker med sitt babygym men det har tagit HELA dagen för henne att "vakna".

Jag kommer också till Åhléns 13:45 imorgon.

• Lillie74

Jag sitter också gärna inne, vill inte att F ska bli förkyld igen. Kan man sitta inne på Steet, är inte det vid Hornstull? Annars kanske vi kan ta Kulturhuset?

• Lillie74

Jag går också hemmifrån nu, Hellur, tror att du har mitt nr. kan du messa mig om ni ändrar planerna? Jag kommer annars till Åhléns Skanstull 13:45.
    See ya!

• Lillie74

halloj, nu är vi tillbaka från västkusten, Filippas första "långresa". Det har gått bra, tråkigt nog missade jag halva bröllopsmiddagen för då ville hon äta flera gånger men men vad kan man begära, annars har det gått hyfsat bra. Både jag och M har dock varit lite stressade och splittrade, man kan ju liksom inte riktigt slappna av och ha roligt på samma sätt som man kunde förut. Sen fick jag nojja och fick för mig att babywatchen skulle lägga av att fungera så vi sprang och tittade till henne typ en gång i kvarten när hon låg och sov. Skönt att var hemma dock, nu har vi två bröllp kvar, nästa helg och sen i augusti.

Welcome back Sole! Vilken tur ni hade med hotell, uppgraderade och grejor, synd bara med de försvunna kläderna.

Jag tror jag kommer på fredag, när ska ni promenera på måndag?

PROMENAD MÅNDAG:
    Swe
    Hellur
    Sofffy
    Frill

FIKA FREDAG:

bianca2
    hellur
    pippil8
    Sofffy (kanske)
    Frill (kanske)
    Lillie (kanske)

• Lillie74

LillenLillen, ska du gå på Mamma Boot Camp? Låter kul tycker jag, bra pris också.

• Lillie74

Sole, jag har i och för sig inte varit på efterkoll än men jag kan inte tänka mig att det vore skadligt att börja röra på mig eller?? Någon som vet om man ska tänka på nåt speciellt innan man börjar? Har hört nåt om magmusklerna, att de inte får sitta för långt ifrån varandra (hur man nu vet det??)
    Jag kan definitivt tänka mig att gå och det vore ju ännu roligare om vi är fler som går.

• Lillie74

Ja, ha det så kul idag, kan tyvärr inte komma med, ska till jobbet på utvecklingssamtal, vad vi nu ska prata om, hur jag ska utvecklas i rollen som mamma kanske
    Det ska bli kul att ses på fredag istället.

• Lillie74

åhh, va kul med lunch i morgon, jag kommer också, hoppas ok. har ni bestämt nåt ställe?

• Lillie74

Jag kommer också gärna till farsta på fredag, trevligt Sole. Som sagt, säg till vad vi ska ha med oss.

Fika/lunch i Farsta fredag kl 12 (vägbeskrivning återkommer jag om)
    Sole
    Karin99
    Bianca
    Vivs
    SanniXx
    Hellur
    J79 ( visst ville du också komma?)
    Björklöv (troligtvis)
    Sofffy
    Lillie

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4