Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
God lördagmorgon!
Har lagt in bilder från Tanto-träffen i mitt galleri! Pippil8 och Zul - jag missade att fota er med bebisarna! Får bli nästa gång!!
Ha en trevlig långhelg!!
God lördagmorgon!
Har lagt in bilder från Tanto-träffen i mitt galleri! Pippil8 och Zul - jag missade att fota er med bebisarna! Får bli nästa gång!!
Ha en trevlig långhelg!!
Hej på er!
Har inte varit hemma på en vecka så nu har jag suttit och försökt läsa igenom alla miljoner sidor som skrivits
Karin och Jåll - kul att ni är med i tråden!
Vart har ni tänkt er nästa träff? Får se om jag kan följa med. Låter som ni hade trevligt i Bruno iallafall!
Jennifer har ändrat sovvanor lite, sover numera fem timmar i sträck på natten! Men av någon märklig anledning känner jag mig tröttare nu än förut när hon bara sov tre timmar i taget!
Strl 50/56 har J fortfarande.. håller med om att storlekarna är underliga!
Fettbrännarpromenad låter ju hur bra som helst! Fast jag får vara med en annan gång, har bokat upp mig på massa kompisträffar i slutet av veckan...
Sole - anmälde du dig till viktklubb? Kommer jag ihåg fel eller är det Paulun som har den? Vet du om man får vara med när man ammar? Eller, jag kanske kan kolla upp det själv förresten
Emma - jättesöt bild! Det är inte helt lätt att fånga leenden på bild!
Swe - det pratas på här också... ibland kommer något ljud som låter som J tänker börja skrika men när jag tittar dit sitter hon och skrattar och är jätteglad! Hon har inte fattat att man gör olika ljud för olika saker...
Lillie och Sole - Jennifer har också blivit lite annorlunda på nätterna nu. Pratar på så man inte får en blund och vevar med armar och ben! I natt försökte jag med alla möjliga saker som inte fungerade. Till slut lade jag henne på min arm så hon fick sova nära och dela täcke med mig, då somnade hon!
Sole - jag upptäckte också att viktklubb inte var det jag hade tänkt på... och att man inte får vara med när man ammar.. får väl ägna mig åt GI och Paulun i stället, det är ju ok när man ammar! Grymt bra jobbat att gå ner 2,3kg på en vecka!!!
Ang dop så ska vi också ha det. Min sambos morfar var också präst och vi är båda döpta och konfirmerade så det känns helt rätt
Swe och J79 - min kille kom just med en smart ide... man kan ju ta en gammal body och klippa bort grenen. Då har man en förlängare!
Ska testa tänkte jag!
Frill - Japp, jag har jogg-abstinens!!! Har min efterkoll i början på juni så jag väntar och hör vad som sägs då..men 12 veckor låter ju inte alltför hemskt att vänta
Vad heter minipillrena du fick? Vet att det finns några hyfsat nya piller som heter typ Zeracette eller så, som inte är hormoner då och inte behöver tas på bestämda tider..var det såna?
Ja, jag kommer gärna på fika, Sole!
Swe - just det, man måste sy ihop delarna, annars blir det ju inge bra
Man kan ju annars klippa bort grenen på bodyn som är för liten och ha den som tröja. Eller så spar man den till nästa bebis för det blir säkert en till förlossning för dig också
Lillen - Jennifer använder fortfarande miniblöjor men vi har massor här hemma så jag vet inte om vi behöver fler.. som majlinsa sa, kolla i någon apriltråd!
Ang. kärlekslivet så är det i full gång här..och fungerar helt otroligt bra, känns precis som förut! Fast livrädd var man ju..
Hej ginger! Vad trist att du också har ett kräkbarn...jag har ju med det! Det blir grymt mycket tvättande hela veckorna
Fast Jonathan verkar ju gå upp ordentligt i vikt ändå, Jennifer väger bara 4,2kg nu.. ingen stor tjej inte...
Jag märkte inget av torra slemhinnor men jag kanske har tur då?!
Nu fick jag en spya på hela tutten, fräscht
SanniXx - jag har inte testat ersättning och har inte heller haft någon anledning att göra det. När jag var på 2månadersbesöket sa läkaren att det var dumt att ge ersättning om man inte behöver eftersom det stör mjölkproduktionen... fast jag kan medge att det är väldigt lockande ibland när man får höra hur länge alla får sova