Traktörpanna?
Jag har ingen traktörpanna, vet inte ens riktigt vad det är. Kan det funka även med en gjutjärns- eller teflonpanna till ett recept där de rekommenderar traktör?
Jag har ingen traktörpanna, vet inte ens riktigt vad det är. Kan det funka även med en gjutjärns- eller teflonpanna till ett recept där de rekommenderar traktör?
Har väl inte heller förstått mig på det där men jag tror den är högre i kanterna.
Där kan man ju göra lite mer som gryta tror jag.
Traktörpanna: Mellanting mellan kastrull och stekpanna. Vid som en stekpanna, platt botten, men med kanske 6-7 cm höga kanter.
Ja... det borde funka. Beror ju på vad du ska laga.
ok, tack, vet du vilket material en traktörpanna är gjord i?
images.google.se/images&hl=sv&q=trakt%C3%B6rpanna&btnG=S%C3%B6k
Både min gjutjärns- och min teflon har höga kanter, vilken tror ni är bäst till att fräsa grönsaker och potatis som sedan ska småputtra i bland annat vitt vin?
Tack för bildera sencha, men jag ser inte vilket material den är i. Kanske kan var olika.
Ja, kan vara olika. Gjutjärn eller rostfritt, men kan nog vara andra varianter också.
ok, tack så mycket!
Fördelen med en sån mot en stekpanna är att du har högre kanter så man slipper spillet när man rör runt i den. Sen inbillar jag mig att det ryms mer mat i en sån också. Jag använder min jättemycket.