• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Patrik72

låter mycket trevligt grilla o spela cubb kanske i vilsta

• teller

Tjenare !!

Hur har ni det i sommarvärmen ??
    Härligt promenadväder. Vi funderar på att ta en promenad till Tunapark idag.
    Skönt att komma ut och Elsa sover så mycket bättre ute i sin nya vagn.

Ha en trevlig första april....

NiklasG
    Jag tycker det låter som en jättebra idé att vi träffas alla mammor och pappor och hittar på något tillsammans. Kan du inte ta kontakt med mammagruppen och höra om intresse finns ??

Idag tog Elsa sina första stapplande steg......
  • skrothandlare

hallojsan har varit lite off ett tag här på sidan... har faan haft för mycket att göra....

hur har ni det alla? har jag missat nått kul?

nä nu ska jag ta med lillen ut och leka lite.

ska iväg på nått kalas senare får se hur det går. vad jag vet så har jag aldrig träffat nån där men det kan vara kul...

Ha det alla glada

• Iggy 82a

Hejsan gubbar!

Nu är jag tillbaka efter skidåkandet i bjursås, snön i backarna sjöng verkligen på sista versen, men allt var öppet. dom hade en hel backe med massa hopp och grejer, jag flög nästan en meter upp i luften men det var lite läskigt klarade landningen precis. Sen hade dom en liten snutt i skogen som var som en räserbana där vi rejsade med varann.

NiklasG: Låter som en bra ide, kubb är ju skoj, kanske brännboll om någon har såna grejor.

• skrothandlare

hemma efter mycket =)

kalaset var ok =)

varit och handlat sen bytte till sommar däck på en massa bilar ja så har min dag sett ut i dag hur har eran dag sett ut

• NiklasG

Iggy:
    Ja brännboll, men då behöver vi bli ett gäng. Verkar vara svalt intresse just nu. Det skulle visst inte bli så varmt till påsk heller Men det var kanske det som vara aprilskämtet?

Någon som blev lurad?
    Jag blev det inte vad jag vet

• Iggy 82a

NiklasG: dom har gjort en lista i mamma tråden där bella skrivit upp oss, vi har ett kubb kit vi kan ta med. Jag kan på eftermiddagen vid sisådär kl13-14 då vi har massor att göra på jobbet så jag måste jobba lite på fredagen också.

• Pappa Elvkvist

Ja håller med låter som en bra ide att var ute o grilla och spela kubb lr nåt... Men är det någon datum inplanerat???

• NiklasG

Inte inplanerat men föreslaget: Långfredag.

Man får ta varma kläder på sig ska visst bli kallt.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2