• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Pappa Elvkvist

inga fler som vill vara med på (MSN listan= som jag håller på att skapa??? isf skicka din MSN till mig

• swartling

Hej vad har hänt ??    Har tråden dött ?

nu har man fått på sommar däcken på bilen skönt att slippa vinter däcken

nu har man bara några dagar kvar tills man ska åka till jobbet blääääääää
    fast nu har ju lönen ökat o ob har ochså har ju gått upp så det är skönt Cool

sol o värme mmmmmmmmmmmm skönt
  • NiklasG

Oj jag som inte ens beställt däcken än..

Ska bli kallt på fredag

• Iggy 82a

Hejsan alla glada!

Idag var jag med frugan, grabben och mammatråden på Leklandet, det var skoj. Theodore for omkring lite i en gåstol och hade jätte kul.

Swartling: Ja det verkar ha blivit lite dött här, kanske beror på det fina vädret som varit. Skönt att bli av med ljudet från dubbarna på vinterdäcken, bara åpeln kvar att byta på, den är liksom inte lika viktig som forden som redan åkt med sommardojjor i flera veckor nu.

Flygnördar: Var på Hobbex idag och köpte ännu en X-twin trainer på samma frekvens som tidigare (27c) som ska bli min nya Jet kärra så den förra som pajade får agera reservdelsplan. Den var nedsatt i pris 20 spänn mot dom andra men det är den finaste jag köpt hittills då alla propar sitter bra och är fina. Min WWI moddade kärra saknar nu bara kulsprutor, Pilot och grön färg.

• NiklasG

Swartlings heli var as cool

Fanken att det inte är något denna helg. Jag var bara tvungen att flyga lite på tomten häromkvällen. Nästan vindstilla :-O eller inte. Gav mig fanken på att jag skulle runda päronträdet. Men fick ge vika för kastvindarna och hunden. Nära att planet blev hundmat

• NiklasG

Klipper lite film just nu (baby sim film).

Häftigt med alla barnen.

• Sam79

Hej mitt namn är Sam och jag är pappa till Tindra 9 månader. Jag har precis flyttat till Eskilstuna och känner ingen. Jag är just nu pappaledig och jag skulle gärna vilja vara med i eran pappagrupp. Har tyvärr ingen internet förtillfället men kollar in den här sidan så ofta jag kan än då. Skulle gärna hitta på saker på vardagarna om det är ngt som är intresserad och är också pappaledig.

• NiklasG

Välkommen Sam79

Jag är inte pappaledig just nu så veckodagar kan bli svårt för min del.

• Iggy 82a

Hejsan Sam79!

Vad gillar du att hitta på för saker? Vi har innebandy på fredagar och "billigt" radioflyg på lördagar. Det hittas också på lite annat som på fredag tex ska vi tillsammans med mammagruppen till vilsta och grilla å spela kubb mm.
    Jag är pappaledig på måndagar och tisdagar.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2