Anonym skrev 2007-03-19 01:36:41 följande:
Jag tror jag hajjar då. Vi verkar vara på samma spår, de måste ha varit knäppa i den andra tråden. Jag föredrar själv att "busken" är kortklippt på ca 1 cm och att nedre delen är endera rakad eller riktigt, riktigt kortklippt den med, 1 cm eller kortare. Men i den andra tråden fick de mig att känna mig som en grottmänniska när jag sa att jag ibland bara klipper allt könshår till 1 cm. Det var tydligen hur långt och äckligt som helst. Själv tycker jag att helrakat är ett jävla jobb att hålla på med varje dag, ser hellöjligt ut, gör ont och är stickigt, i värsta fall får man svamp och hur sexigt är det på en skala? Nej usch, det är inget för mig.
Ähh ja orkar inte raka blygden varje dag, men nån gång i veckan, ibland två... men som sagt de är blyläppar och runt själv slidan.. resten ansar jag...
Jag började faktiskt klippa och raka mig för att jag har väldigt svårt för blodet när man har mes och det liksom fastnar... Fast jag fick i en tråd lära mig att det icke var därför som yngre tjejer rakade sig idag utan för att media och ens föräldrar influerat en och att föräldrarna inte varit tillräckligt starka förebilder till en annan så att man hade mod att avstå...
jag bara garvade och menade att de borde träffa min morsa, jag har aldrig sett henne raka någonting.... och hon om någon har lärt oss barn att man skall vara som man vill och trivs för sin egen skull