• Dino78

Vilket tema skulle ni välja till barnrummet om ni fick välja?

Låt oss säga att du fick inreda ditt barns rum precis som du ville, skit i pengar och såna värdsliga ting. Här är det fantasin.
    Vilket av dessa tre alternativ skulle du välja?
    Har du fler barn och skulle vilja ha olika så rösta på det alternativet du helst skulle börja med elelr nåt sånt!

Prins/Prinsessrum tänker jag på blått/rosa. Det klassiska könsstereotypiska.

Djungelrum tänker jag på att det är grönmålat med ditmålade träd och vilda djur. Allt går mest i grönt alltså.

Undervattensrum tänker jag på blått med massa ditmålade fiskar.

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket tema skulle ni välja till barnrummet om ni fick välja?
  • Dino78

Jag skulle köra djungeltema själv. Vill gärna ha det om jag hade råd/möjlighet.

Nu kommer rummet istället bli lila (är redan lila) med massa Nalle Puh och Kalle/Musse-tavlor. Duger ju det med

DIF i själ och hjärta
  • NizzY

inget av det faktiskt jag skulle kanske dock välja, lant livet, eller stjärnorna/sol
    något lit emer orginellt

• tamate

Vi ska inreda ett sagorum till tjejen, med drakar och älvor och annat kul =)

- det som inte dödar härdar!
  • AnnaKlara

Inget tema, gillar inte teman. Så länge inte temat är "snygg och smart design" då.

• Dino78
    NizzY skrev 2007-03-20 12:06:07 följande:
    inget av det faktiskt jag skulle kanske dock välja, lant livet, eller stjärnorna/solnågot lit emer orginellt
    Men då behöver du inte rösta
    Kom ärligt talat inte på fler alternativ heller
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Vilket tema skulle ni välja till barnrummet om ni fick välja?