• Dino78

Vilket tema skulle ni välja till barnrummet om ni fick välja?

Låt oss säga att du fick inreda ditt barns rum precis som du ville, skit i pengar och såna värdsliga ting. Här är det fantasin.
    Vilket av dessa tre alternativ skulle du välja?
    Har du fler barn och skulle vilja ha olika så rösta på det alternativet du helst skulle börja med elelr nåt sånt!

Prins/Prinsessrum tänker jag på blått/rosa. Det klassiska könsstereotypiska.

Djungelrum tänker jag på att det är grönmålat med ditmålade träd och vilda djur. Allt går mest i grönt alltså.

Undervattensrum tänker jag på blått med massa ditmålade fiskar.

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket tema skulle ni välja till barnrummet om ni fick välja?
  • Cheera

Inget alls.
    Visst hon har en del (3) prydnadssaker som är i prinsessmotiv, och 3 tavlor som jag målat, men jag skulle inte göra ett prinsessrum.

• Smultronbullen

Inget. Barnrummet kommer bli lite retroinspirerat med gardiner som maken hade som liten, orange glaslampa, stringhylla, fondvägg kanske i gult och riktigt gräsgrön spjälsäng och byrå. En jordglob och kanske en karta på väggen får komplettera tillsammans med fina tavlor jag köpt på loppis. Vill hålla mig till en rätt könsneutral grund. Men det är ingen liten ute än så man kanske hinner ändra sig... Tänker försöka använda så mycket som möjligt som finns här hemma redan. Och just det, en rund matta också :)

• Trinity78

Undervattensrum

Saknad kan man lära sig att leva med ibland, genom en iskall vinter
  • snillis

Om jag tvingades välja något alternativen så är undervatten det minst dåliga.

Annars tycket jag att det är "töntigt" med teman i barnrum.

• Alcarinque

Djungel låter skoj! Fast annars vet jag inte om jag är så mycket för teman... Dotterns rum går i svart, rosa och vitt och jag är supernöjd

• Bebis Anna

djungel eller trädgård---- innan vi valde nalle puh rum så tittade vi på djungel, fanns massor av fina, träd, och grejer tapet, wallies, murales, men woooow när vi såg priset, de var bara o inse att de får bli ett billigare alternativ. dottern får välja sen själv vad hon vill ha när hon blivit lite äldre.

• Jezz

Håller på och gör ett prinsess rum till Wilma, väggarna är ljusgrå och resten rosa ch vitt. Min lilla prinsessa får ett prinsessrum

Wilma - min ögonsten
Svar på tråden Vilket tema skulle ni välja till barnrummet om ni fick välja?