Inlägg från: Zecilia |Visa alla inlägg
  • Zecilia

*Tack alla för en trevlig fika igår!! Det

Hej alla!
    100 dagar kvar idag...
    Jag och sambon boar för fullt här hemma! Vi har massa projekt på gång, tapetsera sovrummet är ett av dem.. he he. Det är så kul att förbereda för lilla bebben! Kolla in vår barnvagn i mitt bildgalleri, vi köpte den för 1600 kr -begagnad. Visst är den fin!?
    Kram på er allihopa!

• Zecilia

Puffar lite i vår lilla tråd!

Hur är det med er tjejer?! Själv har jag ständiga toabesök nuförtiden, det hinner inte gå en lång stund innan jag måste kissa igen.. Går upp tre-fyra ggr per natt numera.. Ska till BM imorn och det ska bli kul att se om man gått upp mer i vikt!

Kram på er alla och magarna speciellt!

• Zecilia

Hej alla!
    Var hos bm igår och allt var perfekt, känns skönt! Jag hade gått upp 1 kg till så nu är jag uppe i totalt 5 kg. Det har börjat "läcka" lite ur brösten också och det är så kul med allt som händer i kroppen!! Hoppas ni mår bra allesammans. Kramar från mig o magen!

• Zecilia

Jaha.. nu har man börjat boa ordentligt!
    Idag gick jag med bestämda steg in i sovrummet och tog ner alla tavlor, hyllor och flyttade ut sängarna, skrivbordet mm, REV NER TAPETERNA (struktur! det var ett j-a pilljobb!!) och avslutade med att slipa väggarna. Min sambo blev inte glad på mig när han kom hem, han tycker att jag måste lugna ner mig -konstigt.. nej jag håller självklart med honom men jag vill ju bara få det gjort!!! :) Imorn ska vi tapetsera, hoppas att det blir bra.. har bara gjort det en gång förut..

Trevlig helg allihopa!

Kramar Cecilia

• Zecilia

Tapetserade på lördagen och det blev JÄTTEBRA! Jag är så stolt över mig själv! -och min sambo också såklart. Han var så duktig så! (han hade aldrig tapetserat) Vi höll på från morgon till 00:00! Han limmade tapeter och jag envisades med att stå på stegen och hänga upp tapeter! Vi hade jättekul. Det tog dock på krafterna.. Han har fått hjälpa mig upp ur soffan på kvällarna pga ryggont... "Du är så jäkla envis" säger han hela tiden. Då kom jag en dag med ett jättebra förslag, ska vi inte tapetsera köket också? ALDRIG I LIVET! fick jag som svar.. *fniss* jag skojade ju bara..
    Nu har listan med saker att göra innan bebben kommer blivit kortare. Det värsta vi har kvar nu är att rensa ur källarförrådet men det gör man ju snabbt, några timmer eller så! :)
    Kram på er alla och magarna också såklart!!
    Tjillevipp!

• Zecilia

Jag kommer!

Powerpuffpinglan (Jenny)
    Tess76 (Therese)
    llj (Lise)
    Laa (Leena)
    Cecilia (Zecilia)

• Zecilia

Hej alla!

-Sofie: såg dig idag vid korsvägen när jag satt på spårvagnen, kul att du mår bättre!

-Tess: jag rekomenderar att dricka mycket vatten, speciellt på natten när du vaknar. Det har hjälpt mig från kramperna, har ej haft kramp på flera veckor tack vare ständigt vattendrickande! Visst, jag vaknar ca tre gånger per natt och går upp och kissar men det är det värt. Förut spände vaderna hela tiden..

Ikväll ska jag på magplasket för första gången! Ska bli såå kul!

Kram till er alla! ////Cecilia

• Zecilia

Jag kommer också!

Jenny (powerpuffpinglan)
    Immali
    SofieoPyret
    Leena (LAA)
    Therese (Tess76)
    Cecilia (Zecilia)

• Zecilia

Hej alla!
    Det var kul att träffas men tråkigt att vi inte fick vår lilla hörna..
    Ser fram emot nästa gång vi ses! Visst sa vi onsdag 16/3?

**Ni som inte var med ikväll! -Vi ska ses hemma hos mig 16/3 kl 18:00!
    Jag kan skicka personliga meddelande till er inbox om adress och telefonnummer!

Vi kan ju så småningom, när det närmar sig, göra en lista på dem som kommer!

Kram o natti natti!! /Cecilia

• Zecilia

Hej alla!!
    Ska vi göra en liten lista inför onsdagsfikan? Tänkte att jag skickar meddelande till var och ens inbox med adress, telefonnummer, portkod osv!
    Det ska bli kul att träffa er igen!
    Kramar Cecilia

• Zecilia

Hej hopp!

Nu ska det finnas lite info om adress o.dyl i er inbox! Om det är någon jag missat så meddela mig!

Ska bli såååå kul på onsdag! imorn ska vi baka här hemma!

Kramizar!

• Zecilia

Åse och Maria!!!

Jag har skickat info till er inbox, hoppas ni ser det och kan komma ikväll!

Kram Cecilia

• Zecilia

Hej på er tjockisar!
    Jag är nu hemma efter påsken i fjällen. Hade en underbar påsk med massor av snö (ca 1m), skoterturer, korvgrillning och denna gång även kareokesång på påskafton!

Jag har klantat mig! Såg nu att jag har föräldragruppen idag kl 17... Vill inte missa den.. skit oxå! Vill ju inte missa fikan heller! Men tyvärr får jag nog hoppa över denna gången, hopaas ändå ni bestämmer en ny fika snart igen så att vi kan ses innan bebben hoppar ut! Kanske en glass i slottskogen så småningom? gött!

Kram på er alla och ät lite kakor åt mig med!

Ps!! Nu när jag är ledig på dagarna -någon kanske känner för att ta en fika i stan i veckan för att fördriva tiden lite ytterligare??

• Zecilia

Grattis Sara!!
    snyft... så sööööt hon är!
    Kram kram!

Svar på tråden *Tack alla för en trevlig fika igår!! Det