• powerpuffpinglan

*Tack alla för en trevlig fika igår!! Det

Tack alla för en trevlig fika igår!! Det var jättekul att träffa alla gamla som nya.

Nu startar jag den nya tråden så vi har nånstans att "träffas och prata".

Ha det gott alla Kram Jenny

• Svar på tråden *Tack alla för en trevlig fika igår!! Det
  • Smoothi

Hej hoppas ni hade trevligt igår på fikan jag trodde verkligen jag skulle hinna dit, men upptäckte i sista stund att jag inte gjorde det. Jag hade verkligen sett fram emot att träffa er alla. Vill gärna veta om ni bokade nästa datum.

Kram E

• LAA

Ja, tack allihop, det var riktigt trevligt!

Jag var helt slut när jag kom hem. Hann i alla fall äta två mandelkubbar innan läggdags. Nyttig diet man kör på numera, höhö.

• llj

Det e så rackarns mysigt i "vår" lilla hörna på SOHO... Roligt att räffa alla igen!

Smoothi; Nästa träff blir den 9/2 kl18 på Soho, hoppas du kan då!

Kram Lise

• Kråkan77

Hejsan! Tack för en trevlig stund i går! Dessvärre såg jag när jag kom hem att jag jobbar till 19.15 den 9/2 men jag kommer efter istället. Ni får väl spara en hörna åt mig!
    Ha en trevlig helg!
    /Maria

• Tottelina

Tyckte också det var jättekul!! Vi ses igen den 9:e =0)

• Zecilia

Hej alla!
    100 dagar kvar idag...
    Jag och sambon boar för fullt här hemma! Vi har massa projekt på gång, tapetsera sovrummet är ett av dem.. he he. Det är så kul att förbereda för lilla bebben! Kolla in vår barnvagn i mitt bildgalleri, vi köpte den för 1600 kr -begagnad. Visst är den fin!?
    Kram på er allihopa!

• SofieoPyret

Hej på er! Tack för senast!! Roligt med en "egen" SOHO tråd!! Skulle bara säga att jag lagt in lite bilder i vårt kryp in om ni vill se... Kram Sofie

• SofieoPyret

Hej igen! Ville bara säga att jag varit på könsbestämmande UL idag.... förutom könet så kunde man se ansiktet riktigt tydligt o jag fick en liten bild på ansiktet med mig hem! Hon sa att allting såg normalt ut också skönt att veta!! Om ni vill veta vad det är för något i min mage så står det i min dagbok... Kram, kram

• Zecilia

Puffar lite i vår lilla tråd!

Hur är det med er tjejer?! Själv har jag ständiga toabesök nuförtiden, det hinner inte gå en lång stund innan jag måste kissa igen.. Går upp tre-fyra ggr per natt numera.. Ska till BM imorn och det ska bli kul att se om man gått upp mer i vikt!

Kram på er alla och magarna speciellt!

Svar på tråden *Tack alla för en trevlig fika igår!! Det