• Anonym

att skära sig?

har en vänn som skär sig i armarna. hon skär sig ovanpå armarna inte under. men jag är lite orolig hur djupt kan man skära sig för att det ska bli för mycket? att det ska börja blöda ordentligt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-22 19:53:05:
    dena tjejen vi kallar henne louis har skadat sig en längre tid.
    hon skär sig mycket för att få uppmärksamhet, och för att hon måste ha någon vuxen att luta sig bak på.
    hon vill liksom må dåligt för att kuna få den uppmärksamheten att folk ska tycka synd om henne. hon är en mycket go tjej.
    men är lite jobbigt att hon är beroende av alla andra vuxna.

• Svar på tråden att skära sig?
  • Anonym

jag skar mig rätt djupt ett par gånger men jag har aldrig börjat blöda ordentligt,men en del började forsa på med en gång...

• Anonym

om detta skulle hända vad gör man? sköljer i kallt vatten?

• Verkligen

ja skölj kallt och håll högt sen, Jag skar så djupt en gång att senor gick av och jag fick lov att sy.. Prata med din vän om detta..så det inte går för långt.. Kan lova att det är inte kul nu när folk frågar vad som hänt med min arm..Har ca 30 ärr, flera har sytts..Inte vackert och inget att vara stolt över heller..

• Anonym

okej så man kan inte förblöda på överarmen?

• Verkligen

då ska det väl vara väääldigt djupt..in i köttet och ner i artärer..Jag skar så man såg köttet men det blödde inte så jättemycket skumt nog..

• Anonym

ingen mer som vet?

• dessan59

jag skar mig också när jag var yngre. det var ett sätt att flytta över smärtan som molade i bröstet av ångesten. det pågick i flera år, men i dag skulle jag aldrig skära mig igen. ont i själen finns det andra saker som jag kan bota den med.
    hoppas att du kan hjälpa din vännina!

• puss

om hon skär sig när du är med tycker jag du bara ska gå därifrån.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ Bebis är mammas hjärta¸.·´)¸.·*).·´`·» «·´`·. »*'
  • Anonym

ne hon skär sig inte när jag är där men hon visar såren.

Svar på tråden att skära sig?