• Christalia

hur länge hade ni "vanliga" underkläder?

hej!!
    jag går in i v.12 på onsdag, har gått upp två kg o känner att resåren på trosorna spänner runt livmodern, har dock ingen mage än men e väldigt svullen på kvällarna!

har kollat runt lite på nätet o de där gravid trosorna e säkert super sköna men så fula tycker jag ;) tänkte vänta mé o köpa såna så länge jag kan!!

hur länge använde ni vanliga underkläder i större storlek istället för mammatrosorna?
    kramizar

• Svar på tråden hur länge hade ni "vanliga" underkläder?
  • Amberina

Jag har haft vanliga trosor hela tiden, använder såna som är lite bredare från Lindex, ta 3 betala för 2, i supermjukt material, funkar perfekt. Jag hatar när det klämmer på magen och det tycker jag att mammatrosor gör.

• Filifjonkan1

jag gick med mina vanliga trosor hela grav...MEN jag använde inte string..usch o blä, det hade varit obekvämt.=)

• Nettan73

Använde mina vanliga hela grav..

• Therese6699

Hej hej,
    jag har också använt vanliga trosor, fast större storlekar då vill säga :)

Tess

• Pirrelin

Hej hej..jag är i v33 nu å har bara köpt lite större vanliga boxer trosor d funkar ännu:) men d e väl inte snyggt direkt med trosor upp över magen men himla skönt iaf!

• Ekrlsn

Christalia - jag håller med dig, e i samma vecka och jag har börjat köpa större underkläder...

• RonjaRovardotter

Har använt mina vanliga hela graviditeten. Köp hipsters, kanske nån storlek större om du tycker det spänner över magen.

• Waomi

Med ettan och tvåan hade jag mina vanliga underkläder hela graviditeten, fick köpa större strl i bh bara..Nu med trean så gör jag likadant, är större än med ett och två men d ska nog gå fiint ändå..har fått byta strl på bh två gånger redan..

• MARIA99

Har aldrig haft varken större trosor eller mammatrosor när jag varit gravid. det enda jag behövt köpa var bh i en strl större när jag varut gravid med mina 3 barn. Vikten har aldrig satt sig annat än på magen åt mej

• saraelena

Är i v.30 och använder mina vanliga trosor fortfarande... Men kan tillägga att de är låga i midjan..

Svar på tråden hur länge hade ni "vanliga" underkläder?