hej!!!! och välkomna alla nya
pust och stånk vad ni skriver, har nog tagit mig en timme att läsa ikapp!!
Nio, MSM tog jag fram tills jag blev gravid, sen tog jag det inte alls, eftersom man inte ska ta naturläkemedel när man är det och inte när man ammar. Det finns inga undersökningar på hur barnet kan påverkas osv. Kul att du träffade en bra läkare, var det inte tredje gången gillt???
håller tummarna för dig nu och vill jättegärna höra hur det går. berättade ju att jag själv är trött som få just nu och tog ju blodprov i början på veckan, men har inte fått veta några resultat ännu.
kanske du inte ska äta artrox om du är veggo?
en tanke jag fick bara... var ju själv veggo innan så jag vet "tänket". men om du gör det, räkna med att magen sätter igång, det är ju som att börja äta skaldjur igen. Lycka till nu tjejen!
Fru U, ledvärk har jag lidit av i många år...det började långt innan jag visste att jag ens hade UC. men det kan ju ha haft en koppling iaf utan att jag vetat om det. jag är bättre i lederna under skoven, men det är bara för att jag äter kortison då
Lällas, jag har inte klysma, jag har en ny supp: Acetarsol, en gammal medicin, som inte så många verkar använda längre... inte här inne iaf, ingen som har reagerat när jag frågat. sen äter jag 10 mg predn-tabletter, dem har vi inte vågat trappa ner ännu. är lite bättre men långt ifrån bra
har haft ont i skallen nu alla dar denna vecka *suck*. hoppas du mår bättre och att du får bukt med dina påsar
vet du, jag har haft ont i mina hälar en gång i tiden och fattade inte varför... men har inte ont längre. en naturläkare jag gick till sa att gifter kunde samlas där, i hälen alltså och att det var det som gjorde ont... dvs ftalater och annat smått och gott som samlas i kroppen och ställer till det för oss!!
Som Grådis undrar över, så är det ju så att alla tungmetaller och gifter vi får i oss genom maten, luften m.m. de samlas i kroppen, i våra fettvävnader. och de gör oss till slut sjuka... jag läste någonstans att ledvärk kan vara just tungmetaller som samlats i leden och skapar värken. det får man tro på vad man vill om
Nalla, GRATTIS till VG, bra jobbat!
68an, vill bara att du ska veta att jag har gråtit här jag med, när jag först hittade er här var det en sån lättnad som släppte från mitt bröst att jag grät varje gång någon skrev något som jag kände igen mig i
då är man känslig... men jag har alltid haft lätt till gråt, och jag är nog tvärtemot dig, jag MÅSTE lätta på trycket annars mår jag ännu sämre, jag tycker att man ska våga visa sina känslor! ut med dem bara! kan inte din man och hans familj ta det, så verkar det väl konstigt? det känns inte som om du kan vara dig själv riktigt, är det så tror du? (eller blir jag för personlig nu?)
jag hejjar på dig iallafall! heja heja
kramar till alla tarm-goingar här