• Anonym

Tips för att rasa i vikt?

Har någon tips på hur man kan gå ner i vikt snabbt? Helst inte med pulverdieter, jag klarar inte att äta det.

• Svar på tråden Tips för att rasa i vikt?
  • Anonym

Sluta köra i dig godis och för mycket mat? Rör lite på dig oxå kanske.

• Anonym

Tokmia: Eller hur? Jag står helt stilla nu. Har gått ner 15 kg redan men behöver gå ner de sista kilona, och det ruckas inte vad man än gör.

Rymdmamma: Tack, det låter ju som att det skulle kunna vara något. Ska kolla det.

Anonym: Godis äter jag i princip aldrig, inte heller skräpmat. Äter nyttigt och mycket protein, lite kolhydrater. Tränar flera gånger i veckan. Men det hjälper inte så bra längre tyvärr.

• Anonym

Men hur ska jag äta för att förbränningen ska ta fart igen då?

• Anonym

"Äter nyttigt och mycket protein, lite kolhydrater. Tränar flera gånger i veckan. Men det hjälper inte så bra längre tyvärr."

Om du slutar vara livrädd för lite bröd och pasta så kanske underverk händer! GI och atkins är idiotier. Ja, jag vet eftersom jag rasat i vikt och...håll i dig nu... under tiden ätit både pasta och...bröd! Ibland tom vitt!

Det handlar om: B a l a n s.

• Anonym

Wow vad mycket bra tips, tack alla!

B-vitaminer, vad är det bra för? Har jag aldrig hört förut så det lät intressant.
    Ska ta vara på de andra tipsen också. Testa lite och se om något hjälper.

• Anonym

Kiltis: Okej då måste jag verkligen testa det. Finns det typ på hälsokost-affärer eller?

• Anonym

Tack, då ska jag köpa det nästa gång jag tar en tur till stan!

• Anonym

snillis: Jag tränar nog mest styrka tyvärr, men även en del kondition. Löpning gillar jag inte riktigt, finns det något annat bra man kan träna?

choklaa: Låter jättebra! Men ni har ätit kolhydrater också eller?

patrikiden: Haha det måste jag testa. Men det spelar ingen roll vad man äter då? Kan man äta godis och sådant?

• Anonym

6 mål om dagen känns så mycket för mig. Jag vet att det är bra att äta ofta men lite och jag försöker göra det men kommer oftast upp i 4 mål om dagen.
    Några bra tips på vad man kan äta till mellanmål?

• Anonym

Nej jag har inte tittat på det, när går det och på vilken kanal? Det lät intressant.

• Anonym

Åh jag som jobbar ikväll, typiskt. Skulle velat se det. Vet du om det går i repris?

• Anonym

Viktväktarna är faktiskt något jag har börjat fundera på mer och mer, just eftersom man kan unna sig något ibland om man vill det och man kan äta allt. Jag har varit medlem där förut och vet ju att det funkar. Men samtidigt känns det onödigt när jag har kommit så långt själv och bara har några kilon kvar.

• Anonym

nosslina: I och för sig, men jag har ingen aning om vart jag har alla papprena. Troligen ligger dem längst in i någon garderob eller så.

Anonym: Vad går den dieten ut på då?

Mrs You: Vilken mat är lättsmält? Har inte så bra koll på sådant tyvärr.

Svar på tråden Tips för att rasa i vikt?