Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Tips för att rasa i vikt?

Har någon tips på hur man kan gå ner i vikt snabbt? Helst inte med pulverdieter, jag klarar inte att äta det.

• Svar på tråden Tips för att rasa i vikt?
  • Tokmia

puffar lite här för jag kämpar men tycker itne att nåt händer. äter "rätt" promenerar tränar på gymmet men inget händer

• Rymdmamma

www.fitday.com gör en träningsdagbok håll koll på förbränning och vad du äter och näringsvärden inte bara kalorier..

• Anonym

Sluta köra i dig godis och för mycket mat? Rör lite på dig oxå kanske.

• Anonym (M&M)

Måttlighet och motion, det är mitt recept!

• Anonym

Tokmia: Eller hur? Jag står helt stilla nu. Har gått ner 15 kg redan men behöver gå ner de sista kilona, och det ruckas inte vad man än gör.

Rymdmamma: Tack, det låter ju som att det skulle kunna vara något. Ska kolla det.

Anonym: Godis äter jag i princip aldrig, inte heller skräpmat. Äter nyttigt och mycket protein, lite kolhydrater. Tränar flera gånger i veckan. Men det hjälper inte så bra längre tyvärr.

• Anonym

Men hur ska jag äta för att förbränningen ska ta fart igen då?

• choklaa

Hej!
    mitt tips är gå till närmaste bokhandlen och köp GI i praktikenm där får du recept på god och nyttig mat och med ca 2-3kg viktminskning i veckan roligt och lätt.

• choklaa

Hej!
    mitt tips är gå till närmaste bokhandlen och köp GI i praktikenm där får du recept på god och nyttig mat och med ca 2-3kg viktminskning i veckan roligt och lätt.

• Maraschino

Tänk på att man hamnar på platåer då det inte händer något!!! Har du ökat på träningen något, kroppen vänjer sig tillslut av viss träning och mat?!

Svar på tråden Tips för att rasa i vikt?