Nutrilett
Du kan ju blanda med bär/frukt så blir det lite godare
jag kör med naturdiet just nu och gör så.. ska dock köpa nutrilett imon.. vilken smak har du då?
Du kanske ska mixa den mer eller lägga till lite mer vatten?
Du kan ju blanda med bär/frukt så blir det lite godare
jag kör med naturdiet just nu och gör så.. ska dock köpa nutrilett imon.. vilken smak har du då?
Du kanske ska mixa den mer eller lägga till lite mer vatten?
Ja okej, jag har också skogsbär fast naturdiet´s då, den gick ner iallafall hehe. Men den är mkt godare och blanda med lite frysta bär. Minns när jag köpte jordgubb för något år sen, kunde inte avsluta "kuren" iomed att det smakade mjöl typ. Isch.
Chokladen kan du nog blanda med banan tror jag? Har hört många som tipsat om det, så det kan du ju testa på, kan nog va gott med bär där i också.
Tänkte iallafall köpa bara jordgubb av nutrilett då, får hoppas att det blir gott
tänker tvinga i mig det där i vilket fall som helst hehe.
Förresten så tror jag det finns recept på nutriletts hemsida, kolla där
Hmm jag vet inte än, har bara druckit färdigblandad nutrilett innan, jag kan återkomma med rapport imon om du vill :)
Men jag skulle gissa på nutrilett iallafall.
Jag har bara kört det här i 2dar än så länge, ska köra i ungefär 2månader tänkte jag.
När jag körde naturdiet sist men enbart färdigblandade då, så gick jag väl bara ner 4kg, på 2-3veckor, men då var jag inte så duktig, fuskade ju och så. hehe
Hur länge har du kört? Precis börjat kanske du skrev iof?
Hur länge hade du tänkt hålla på med det då?
PrimaElv
Hmm latte.. ja du menar färdigblandad va?! För i pulver finns det väl bara choklad vanilj och jordgubb ?
Jag har märkt att jag blivit väldigt saltsugen på bara 2 dagar? Eh? :) Har problem med det där sötsuget hela tiden och ska försöka och bara hålla mig till frukt isåfall. Nötter också.
Kör du bara diet eller mixar du med måltider?
tänkte på dom som har så svårt och få ner pulvermixen.. kan man inte blanda ut med minimjölk istället för vatten då?
den färdigblandade är väl mixad med mjölk eller något?
Va gillar du naturdiets jordgubb? Hehe :) Hur smakar nutriletts jordgubb då, vet du det? Den måste ju va godare??
Visste inte att latte fanns, gott. Men frågan är om man pallar och dricka den en hel dag?
Gersime
Du får nog tvinga i dig drinken och häva i dig ett stort glas vatten efteråt.. eller två
lycka till hehe
Ja jag tänkte väl det, den färdiga smakar verkligen mumma
och angående nutrilett tycker jag verkligen det är synd att inte cappuccino finns som pulver
hehe.. smakar iof väldigt sött men gott är det :)
Välling också alltså haha, ja ja bara man blir nöjd och belåten =)
Men du skrev något om dom där nutrilett bars också. dom är väl inte goda, eller ens bra o käka va? har för mig att det inte är bra iaf :) Har smakat någon sån från naturdiet någon gång.. man kan ju bara få ner en tugga sen mår man illa
*grina* hur fan får ni ner nutrilett?!?! (pulver)
smakade nyss och jag höll på och få upp allt igen.. eller håller på rättare sagt. Kanske är bra att den smakar skit iof för då får man ju avsmak för precis allt annat också..
ja jag har naturdiet paket också, så jag får köra med den :) lite segt att man lagt ut pengar på något man verkligen kräx av haha.. jag brukar inte ha lätt för o göra det men det här tog priset
ready to drink är mumma =) caffe latte i pulver glömde jag ju kolla sist jag var i affären.. får köpa det isåfall.
tänkte ju köra med pulver i 2månader, orkar man naturdiet så länge tror du? :)
Choklad klarar jag inte av någon "diet" alls faktiskt heller. Skogsbär har jag av naturdiet och den är rätt god faktiskt, men jordgubben jag köpte av nutrilett trodde jag verkligen skulle smaka mumma, istället var det tvärtom, fick stå där med en kanna vatten för och skynda ner drycken
Det kanske är en vanesak iof :)
Det har gått segt som attans för min del.. ska köra rent fr.om imon..
får hoppas det blir BRA resultat.
Hur länge har du kört / tänker du köra då?
Jag har börjat köra med naturdiet, pulver..
alltid kört färdigblandade innan, och det har gått bra.
Men nu är jag sugen på allt o inget, och käkar ett mål om dagen utöver pulvret..
funkar ju SÅDÄR bra :/ hur gör ni när ni blir sugna på saker egentligen?!
Ignorerar ni det bara eller faller ni dit som jag gjort nu det sista..?
Inte lätt när det är svårt =/
nja jag har ju käkat frukost iaf och sen försökt och bara dricka naturdieten då.
vill ju ha snabbt resultat, det har inte vart några problem innan.. men nu helt plötsligt så är jag jätte godissugen och hej o hå :) får försöka göra som du säger :)
tar det jättemkt längre tid om man dricker pulvret och enbart käkar frukt emellan tror du?
då minskar ju godissuget iaf.. men för snabbast resultat kanske man eg bara ska dricka pulvret?
Jaha redan gått ner, häftigt :) vet iof att jag körde i 2veckor för några månader sen och då gick jag ner 3-4kg iaf. Så det finns ju hopp så sätt, vettefan varför det känns så omöjligt med pulver bara =)
Ja jag tror det kan vara så, att man tröttnar, helt klart.
Får göra som dig då och hoppas på bra resultat :)
Hur länge har du tänkt köra?
hur många påsar kör ni med per dag egentligen?
jag får väl köra på 4-5 jag också hehe.. kanske inte så konstigt att man är konstant sugen på något.. jag har bara kört med 2-3 påsar om dagen. skärpning nu!
![]()