• lilla fia

Nutrilett

jag är på.. fast börjar i morgon..måste köpa nutrilett idag. Tänkte att jag ska försöka äta nutrilett till 10juni. På helgerna ska jag försöka äta vanlig mat, fast nyttigt. Motion blir det med hjälp av min crosstrainer och prommisar..

lilla fia

Min längd: 1,63
    Min start vikt: +14kg
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -14kg
    Vikt just nu: +14kg
    Jag skriver så här i stället.

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

• lilla fia

nericia jag kör intensiv.. hur går det för dej??

• lilla fia

lilla fia

Min längd: 1,63
    Min start vikt: +14kg
    5/4 -1,2kilo
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -14kg
    Vikt just nu: +12,8kg

• lilla fia

denna veckan kör jag 3påsar och sedan äter jag kvällsmat med mannen och sonen.
    En prommis om dagen.
    Jag kan inte äta renkur då blir jag så godis sugen..
    Nä nu måste jag ut i trädgården, alla grannar är ute och pysslar så jag kan ju inte vara sämre än de.. haha

• lilla fia

naturdiet choklad.. köpte den var billigare denna gången.. fy vilken skillnad.. kan bara inte dricka den... smakar verkligen sågspån... måste handla i morgon..nutrilett.. känner mej duktigt.. varit ute på två prommisar idag och fixat i trädgårdenn =)

• lilla fia

Jag är så trött idag. Jag brukar alltid börja dagen med en kopp kaffe.. men inte nu när jag nuttrar. känns som om jag måste ta den där koppen idag iallafall.. var ute på en 20min prommis för att vakna till.. men jag gick bara och jäspade hela tiden.. idag ska jag städa och tvätta för att hålla igång..
    Jag väger mej måndagar och torsdagar för att hålla motivationen uppe.

• lilla fia

idag har jag bara varit inne och städat och tvättat.. om en timme ska jag tvätta bilen tänkte jag.. allt klart inför helgen..känns bra.. så jag hinner med mina små prommisar i helgen.. =) Jag var med sonen på lekplatsen i går.. gud vad det kändes i mina magmuskler i morse.. jag gungade igår.. =) det var ett tag sedan.
    Madelene79: Lycka till med vägningen .

• lilla fia

vägde mej idag.. står kvar på samma vikt. Ska ut i det fina vädret på en långprommenad =) Nuttrar ni helt på helgerna? Jag tar tre påsar och ett mål mat på kvällen runt 18-tiden.. Hur gör ni??

• lilla fia

jag tror att kort fungerar ganska bra.. om man har ett kort man är riktigt nöjd med på sig själv.. sätt det på kylen, dock inget nakenkort. Tror inte alla vill se en naken. kan bli lite pinsamt om föräldrarna kommer på besök eller barnen tar ner det och tar med det till dagis eller skolan.. neee.. ingen bra ide.. =)

När jag känner suget efter något sött så tar jag en morot och går och gör något.. typ sätter mej vid datorn.. eller går en prommis.. =)

Vägde mej idag.. står helt stilla..

Svar på tråden Nutrilett