• nosslina

Nutrilett

Jag funderar på att köra en "kick start" med nutrilett och sen övergå till viktväktarnas program. Mest för att få igång viktnedgången och vänja magen med att inte få så mycket mat som den får nu...

Någon annan som gjort så?
    Hur har det gått?
    Hur länge åt ni nutrilett innan ni gick över till mat igen?
    Om man inte vill ha helkur nutri, kan man dricka 3 påsar och sen äta en lätt middag?

• nosslina

Nutrilett smakar minst illa? Jordgubb, choklad eller skogsbär?

• nosslina

Elin med Wilma:
    Okej!
    Jag funderar på nutrilett, men även på modifast som verkar vara mer populär när det gäller smakerna.

• nosslina

Igår köpte jag en intensivkur med nutrilett, sen ska jag köpa modifast hade jag tänkt! :)
    Ska köra ren kur i minst en vecka.

Majsans:
    Villken smak har du på modifast?

• nosslina

Ja, jag har också funderat lite på hur det är med frukt och grönsaker..! Jag kör ren kur, men känner att jag måste få tugga på något ibland...
    Är barsen goda?

• nosslina

Okej :) Tack för tipset! naturdiets var mycket billigare, plus att det mer kommer vara som mellanmål de dagar det krisar sig :)

• nosslina

Jag kör enbart nuttri just nu... slurpar i mig lunchen nu! Är inne på min andra dag.

• nosslina

Jag var inte yr, men däremot var jag trött och på sjukt dåligt humör under eftermiddagen. Får du i dig tillräckligt med vätska?

Tränar du så är det nog bra att äta något också, eftersom du förbrukar mycket mer energi.

• nosslina

Okej, ja kroppen är väl kanske inte i balans :)

Jag måste fara och köpa mer innan helgen så att det inte tar slut, har tänkt köpa bars också, så att man får tugga lite!

• nosslina

Lena76:
    vad är det för tabletter? minska hunger?

• nosslina

okej, det låter ju inte helt fel om dom skulle fungera :)

• nosslina

Okej, säg om det verkar fungera! Låter intressant.

• nosslina

Nu är det helg, min första nutrilett helg...!
    är lite rädd för alla frestelser måste jag erkänna.

Helg brukar vanligtvis innebära att man unnar sig något gott, men hey, det är väl bara att försöka intala sig att man har en festmåltid, hehe.

• nosslina

gbg77:
    Kaffe får du dricka! :) Om man vill tugga på något så är gurka, sallad eller morot ett bra alternativ... de innehåller inte så mycket kcal.

• nosslina

Jag fick någon konstig svaghet på morgon och käkade en macka... med ost dessutom. Usch för mig!
    Men nu har jag tagit nya tag, har legat på golvet och gjort situps och snart ska jag dricka lunch! :)

• nosslina

PrimaElv:

Jag ser att du gått ner riktigt mycket! Grattis. Måste fråga hur länge du hållit på och om du kört hel kur länge? Tränar du?

• nosslina

-4 kg den här veckan... kör hel kur en vecka till!

• nosslina

isisisis:

jag väger och mäter mig en gång i veckan, samma dag och tid varje gång, för ibland går man ju ner utan att det märks så mycket på kläderna :) det är ju inte bara magfläsket som försvinner :)
    när jag väger och mäter, och det är minus, får jag en extra pepp!

Svar på tråden Nutrilett