• gersime

Laserblå eller Saffran?

Tänkte höra här vad ni andra tycker!

Jag och sambon ska nu sälja våran saab 9-5 Aero -02, då sambon vill ha volvo igen...
    Vi har bestämt oss för V70R men kan inte komma överens om vi vill ha saffran eller laserblå... Saffran är ju tyvärr väldigt vanligt och den laseblå är lite tråkig då den ät lite "slöare" än de andra R...

Så vad hade ni valt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-27 07:47:00:
    Lagt in bilder på dem i mitt galleri som ni jätte gärna får titta på!
    Under rubriken Bilar

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Laserblå eller Saffran?
  • Björnes Magasin

Jag gillar inte blått så(speciellt inte på vagnar, bilar och kök)-SÅ SAFFRAN.

• Jessica24

Är inte så glad för någon av de färgerna, men jag hade valt saffran.

PS! Röstade fel.

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Deliverance

Jag hade helt klart valt T-blå!
    Det är vad jag och gubben kommer köpa när vi säljer vår 855R.

Var förövrigt på träff i helgen, där fanns två saffran men inte en enda T-blå.

• Dad

Blå om man måste välja. Om man tittar på vad ni har så är SAAB:en att föredra framför de gamla volvosarna... Varför byta till en äldre bil? Speciellt nu när nya V70 kommer.

• Tiwi

gersime: btw, laserblå är inte slöare än saffran, sen har ju en ev. chippning inget att göra med om bilen har fyrhjulsdrift!

• jerseyko

Laserblå! Det har min pappa och farbror. Och färgen har ingenting med Hk att göra, du har nog kollar på olika årsmodeller?

Tror pappa har en 98 eller 99a och den har ett 10 tal mindre Hk än farbrors nyare. (De har V70R AWD)

För strax över 25.000:- får du ett riktigt grymt trimprogram från Scandinavian Car Tuning. 3" rostfritt avgassystem, större bromsar, +300hk mm mm

• erika85

Vi sålde nyligen våran lazerblåa v70R (var egentligen en 855 som var ombyggd). Den var SÅ snygga, alla vände sig om o kolla efter den o så. Jag röstar helt klart på den lazerblåa!

Svar på tråden Laserblå eller Saffran?