• Mug

Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007

Hej,

finns det någon som är pappaledig i Göteborg som vill ta en promenad, fika eller kanske en lunch-falafel i parken? Jag bor i Lundby men åker gärna till centrum.

Jag har en son (Elliot) som snart är 11 månader.

Jobbar som programmerare. Lyssnar gärna på musik (radiohead, franz ferdinand, strokes, fugazi, mogwai, my morning jacket osv), tittar på fotboll (liverpool) och hockey (HV71), spelar xbox etc

Vi kanske kan samla ihop några stycken

Hörs

• Svar på tråden Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007
  • sco

Låter kalas. Började min pappa-"ledighet" i dag.
    Jag är 32 och jobbar som produktchef på ett IT-företag i GBG. Dottern är 10mån och vi bor en bra bit från stan, men reser in ett par dagar i veckan.

//S

• Barbarella

Hej,
    Börjar iofs min pappaledighet först den 30/4 men ses gärna efter det. Bor i Järnbrott och har en Simon som fyller ett i slutet av april.
    Jobbar som projektledare/verksamhetsutvecklare och tittat gärna på grönsvart fotboll.

• classemannen

Jag skall inte vara pappaledig förrän i augusti-september då vi väntar för fullt. BF är 9/4 så det kan smälla till när som helst nu.
    Bor 3 mil norr om Gbg och hakar gärna på framåt sommaren.

Barbarella> Tittar också gärna på grönsvart fotboll, eller uteslutande om man skall vara ärlig =)

• Papito

Ska vara pappaledig fr.o.m juli och kan tänka mig att hänga på. Tror det blir riktigt skoj men också lite långtråkigt periodvis. Vore kul att hitta på saker med andra pappor.

En liten fråga dock....är det verkligen inte en grammatisk och praktisk omöjlighet att använda grönsvart i samma mening som fotboll? =)

• classemannen

Papito> Vore absolut kul att hitta på något framöver. Men när det gäller grammatiska och praktiska omöjligheter är du ute på hal is =)
    Trelleborg-IFK 1-1 i den 69:e minuten just nu, muhahahaha!!

• Papito