• Mug

Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007

Hej,

finns det någon som är pappaledig i Göteborg som vill ta en promenad, fika eller kanske en lunch-falafel i parken? Jag bor i Lundby men åker gärna till centrum.

Jag har en son (Elliot) som snart är 11 månader.

Jobbar som programmerare. Lyssnar gärna på musik (radiohead, franz ferdinand, strokes, fugazi, mogwai, my morning jacket osv), tittar på fotboll (liverpool) och hockey (HV71), spelar xbox etc

Vi kanske kan samla ihop några stycken

Hörs

• Svar på tråden Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007
  • Barbarella

Verkar inte blivit någonting i går, eller? En vecka kvar och börjar så smått att skriva listor så folk inte skall behöva ringa och fråga om allt när jag är borta från jobbet. Känns konstigt att lägga en stor del av sin identitet åt sidan.
    Ettårskalas på söndag. Skall bli kul.

• Dexter Van Der Killen

BLev inget för oss i alla fall, kanske ska göra ett nytt försök nästa vecka? För vår del skulle det passa att träffas runt 11 kanske, gå en sväng och sedan sätta sig och luncha någonstanns.

• Mug

låter bra med kl 11. jag kan alla dagar utom tisdag.

• Dexter Van Der Killen

Ska vi göra ett försök på torsdag kanske?
    Fast var vi ska ses vete tusan...

• Mug

torsdag vid 11 låter bra. men var?

• Dexter Van Der Killen

Tja, vet inte riktigt men trädgårdföreningen kanske? Iofs gäver de där och det är inträde, men det är centralt och parkigt.

Annars kan vi ju äta på café hängmattan, de brukar ha mumsig vegetarisk buffé till lunch. Fast det ligger ju inte i närheten av trädgårdsföreningen.

• Mug

trägårn funkar bra för mig ... är det bara du och jag?

• sco

Kan tyvärr inte på torsdag. Får bli nästa gång.

• sco

Kan tyvärr inte på torsdag. Får bli nästa gång.

• Dexter Van Der Killen

Vi får la se om fler dyker upp, jag tänler ta med Tuva också

Svar på tråden Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007