• Anonym

raka snippan

Rakar allt utom en liten sträng

• Anonym

Rakar allt utom en 'sträng' på mån cm

• Anonym

Viktigaste tycker jag om man ska raka är inte att ta bort mycket och lämna lite kvar utan att man snarare tar en del på längden.
    Alltså, håret blir kort, en halv centimeter eller så. Börja med det, så der du sen hur mycket du vill ta av "ytan" eller vad man nu ska säga.. haha. Detta var svårare att uttrycka än jag tänkt. Hoppas du fattar :)

• Anonym

Testa att raka bort allt. Min sambo överraskade mig och jag blev kanonsugen!!

• Anonym

Har lite kvar på venusberget, rakar bort resten!

• Anonym

anonym (helrakad): vad heter det medlet, låter toppen! = )

• Anonym

anonym (helrakad): coooolt det vill jag ha!

• Anonym

Weet använder jag..blir lent och fint,man ska eg inte använda det intimt,men jag testade och det funkar bra!

Grupptryck: hm..min mamma visste inte när jag började raka mig..

• Anonym
    Anonym skrev 2007-04-13 07:56:21 följande:
    Weet använder jag..blir lent och fint,man ska eg inte använda det intimt,men jag testade och det funkar bra!Grupptryck: hm..min mamma visste inte när jag började raka mig..
    vilken weet-produkt använder du?
  • Anonym

Om ni har känslig hud ska ni nog överväga att INTE göra något med könshåret. Risk för plitor/exem/kli är jättestor då.
    Jag klipper det istället, har iochförsig inte så mycket hår. Det blir riktigt läckert!

• Anonym

Har också fått bölder. Har inte rakat på över 1 år men bölderna kommer och går i hårsäckarna ändå. Trist som fan.

• Anonym

Att håret skulle vara till för att ge en luftkudde mot underkläderna tror jag inte ett dugg på. Det är väl inte egentligen meningen att vi ska ha underkläder? Eftersom underkläder bara har funnits de senaste 100 eller 150 åren så skulle vi alltså inte ha haft hår innan dess?

• Anonym

En bra rakhyvel (ej engångs) ett raklödder och sen är det bara att raka. Lämnar en smal sträng ovanför som jag trimmar ner så att håret där är kort.

• Anonym

Undrar vad det där medlet Blitzblank gör egentligen. Är det typ samma som Veet, eller?

• Anonym

Anonym (tina):

För min del funkar i och för sig Veet även "där", bara jag tar det kortare tid, men det blir ju stubb på någon dag ändå. Lenast och goast är man ju bara några timmar efter behandlingen.
    På så vis måste ju vaxning vara bättre. Eller epilering... Såvida inte Blitzblank gör mer än bara typ rakar.

• Anonym

För mig funkar inte Veet, har nog för tjocka hårstrån i bikinilinjen.
    Rakning är inte kul, blir ju lätt utslag och så växer det som sagt ut direkt.
    Skulle vilja vaxa men vågar inte!

Svar på tråden raka snippan