raka snippan
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
Rakar allt utom en liten sträng
Jag rakar allt ibland men ibland ordnar jag ett hjärta lr ett H som e min mans första bokstav i namnet :) Försökte få till hela men det gick inte :) Rita det du önskar på ett hårt papper och raka sen efter det
Rakar allt utom en 'sträng' på mån cm
Viktigaste tycker jag om man ska raka är inte att ta bort mycket och lämna lite kvar utan att man snarare tar en del på längden.
Alltså, håret blir kort, en halv centimeter eller så. Börja med det, så der du sen hur mycket du vill ta av "ytan" eller vad man nu ska säga.. haha. Detta var svårare att uttrycka än jag tänkt. Hoppas du fattar :)
Testa att raka bort allt. Min sambo överraskade mig och jag blev kanonsugen!!
jag rakar helt
Rakar allt!
Rakar allt! . Uppskattas mycket av mannen i mitt liv
Lite olika, men inte mindre än en liten tuss mitt fram på venusberget. Sen är det klart, att om jag vaxar mig blir det lite mindre hår mitt på...absolut ingen har klagat på mindre hår, tvärtom...=)
Har lite kvar på venusberget, rakar bort resten!