Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

raka snippan

jag rakar allt. kändes konstigt i början men har vant mig. nu känns det konstigt med hår. :) Dom första gångerna jag rakade kliade det, men inte nu längre.

Provade weet en gång. Den milda formen som man skulle ha till bikini och sånt. Fick en fruktansvärd allergisk reaktion. var så öm i en vecka. :) Och då har jag ändå använt den till andra delar av kroppen.

• Anonym (m)

har raktat allt i 15 år nu och jag har aldrig haft svamp eller några problem med mitt underliv. Vet att håret är där för en anledning, men det är det under armarna med.. För mig har det aldrig varit några problem med att raka.

• Anonym (m)

jag provade brazilian igår. den gröna burken.. gjorde ont men var inte outhärdligt. Men krävs nog lite träning. gjorde slut på hela burken innan jag ens var färdig. Ser inte klok ut nu. :) och ett jäkla rännande till micron, blev stelt väldigt snabbt. jobbigt

• Anonym (m)

var inte svårt alls. gjorde mest ont i början. jag slösade väldigt mycket vax genom att ta på rent för mycket.. längst ner närmast anus och så var det jobbigt, satt med en spegel. :) Lite hjälp hade varit bra där. ta små små bitar åt gången, gör mindre ont och lättare att dra av. blir iofs mer springande till micron men helt klart värt det.

• Anonym (m)

gjorde ont, men inte så farligt som jag trodde. Fick en massa röda prickar men dom är försvunna idag.. Ska helt klart göra om det, skönt att slippa och hålla på och raka..

O
    Anonym (vaxar) skrev 2007-04-18 18:56:32 följande:
    [citat]
    Anonym (m);Man lär sig med tiden, jag lovar! *s*Numer går det bara åt knappt en tredjedles burk per vaxning, för min del.

Det verkar lovande.. Problemet jag hade var allt vax som fastnade på sidorna i burken och som sen inte blev tillräckligt varmt..

Svar på tråden raka snippan