• Triin

icas- onsdagsgrupp

Hej!

Jag har inte heller fått nån inbjudan till fredagen.....när va sista anmälningsdagen? Skulle gärna komma om jag va välkommen=)

Nu är stora plutten sjuk igen.....fy så tråkigt!

• Triin

Hej Tjejer!

Hoppas ni har njutit ordentligt av det fina vädret i helgen. Själv har jag legat däckad i en husvagn lördag å söndag med typ 40 graders feber å jag har fortfarande över 39 i feber=( Börjar också få ont i halsen örona.....ska nog också ringa vårdcentral om det inte går över. Inge kul med två barn när man e helt slut! Men som tur är har jag en snäll släkt som ställer upp å hämta å lämna på dagis.
    kan ju tyvärr inte träffas den här veckan men kanske nästa för då hoppas jag väl att man e frisk=)

Nä nu ska jag försöka sova lite!

• Triin

Hej alla glada tjejer!

Om ni vill får ni supergärna komma hem till mig! Går ganska bra att vara här fast det e lägenhet. Har större här än i stugan=) Annars träffas jag gärna på tisdag på växhuset också.
    Men vill ni gärna träffas på onsdagen så kan vi vara här. Jag är hemma efter 9 när jag lämnat philip på dagis.

Camave: vad duktig du e som kör med soppor!!!! Skulle jag aldrig klara! Kom Maria förbi å hämtade kläderna föressten?

Linda: Vad mycket du gått ner! Duktigt duktigt!

Ha de så bra nu alla så ska jag försöka vila bort den sista febern.

Kram på er alla!

• Triin

Hej igen!

Men då kan vi väl ses på Växhuset? Då får jag väcka gamla minnen till liv=) Bodde där mer eller mindre under många år när jag spelade orkester! Kul å se om nån gammal lärare är där också.

Kan vi inte bara säga en tid så ses vi där på Tisdag???

Lola: Man ska vänta tills man blir frisk innan man jobbar igen! Tänk på dig själv i första hand. Ica klarar sig alltid=) Krya på dig!

Kram på er!

• Triin

Hej!

Någon som ska ner imorgon? Vore bra att veta annars hittar jag på något annat=)

Kram på er alla!

• Triin

Jag kan tisdag! Fast Philip följer med då....men det e väl lugnt?

• Triin

Hej!

Jag skulle hemskt gärna gå på festen om jag inte ammade.......gumman är hemskt fäst vid mitt bröst å patrik skulle nog inte klara båda barnen själv utan mig då=)

Linda: Philip är hemma från dagis på tisdagar å fredagar. Vet inte om ni har bestämt något än men jag följer med på vilket som.

Carola: Skulle du till öppna imorrn? Åker ju in till Nina efter 09 när jag lämnat Philip. Vore skoj å se er igen=)

Måste bara berätta! Låter inte som mycket pengar.......jag vet men jag säljer ju lägenhet på bjurhovda. Å mäklaren ville sätta ut den för 125 000. Å de tycker jag e mycket här! Hoppas vi får den såld nu.

Någon som är sugen på att åka till busborgen eller myrstacken någon dag? Tycker jag vore skoj!

Hoppas alla får en trevlig dag i regnet......själv har jag bestämt å gå femman med en kompis på björnön........suck! Men vi måste!
    Kram på er alla!

• Triin

hej!

Vilken dag var festen???

Tänkte om jag också ska gå.....

Linda: Om du ändå ska åka dit å köpa biljett.....har du lust att köpa till mig också då? Så skickar jag över pengar på ditt konto?

• Triin

Medusan: klart du får åka med mig om du vill=) Men då får du trängas i mitten mellan gabriel å josefin=)

Philip ska också med han kan sitta fram.

Tänkte också ha jobbat på söndag men jag ångrade mig. Men den 6e ska jag jobba. Någon annan som ska jobba då? Tror som Linda säger att det är 125% utöver de andra...

• Triin

Hej alla tjejer å tack för idag.

Var kul att se er alla å bebisarna/barnen=) Hoppas att ni inte tyckte min storpojke var alltför jobbig.....han e inne i en liten gnällperiod. Han somnade gott på vägen hem iaf.

Maria: Hoppas theo kryar på sig snart så vi får träffas!

Vet inte hur jag ska göra imorgon´. "pall Linda" Och några till skulle ta någon drink hemma hos ??? och komma till bmb vid 17.30 å hon trodde jag skulle med de innan. Ska fundera lite men skriver imorgon om ni ska vänta på mig eller inte. Vill ju sitta med er sen ju!

Ska kolla om jag hittar nån bra tröja på stan imorgon.

Sov gott alla vänner!

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp