• Triin

icas- onsdagsgrupp

Hej alla glada!

Jag får ta å leta reda på er därinne senare......så ni behöver inte vänta på mig!

Linda: Vilket uppvaknande att du la ut en bild på mig å jossan! Nu jävlar ska det slutas med småätandet! Usch å fy så hemskt tjock jag är! Tänk att samma sak ska hända igen med barn nr2. Jag skulle ju inte gå upp i vikt igen ju!!!!!

Jäjä jag får skylla mig själv. Måste se till att sluta med godiset! Så jag blir lika snygg som alla ni andra=)

Hoppas vi får skoj ikväll!!!!!

Ses å hörs

• Triin

Mors dag!

De hade jag glömt bort=) Blir inge sovmorgon elller så här heller! Men jag ska nog hem till min mamma en sväng å fika om vi hinner!
    Patrik å Philip ska pula lite i stugan å sen ska vi till Patriks mamma å jag tänkte passa på att åka ut på björnön å prova å springa/jogga lite. Får se hur långt man orkar! Igår kväll åkte jag inlines å de va riktigt skönt! ska nog försöka åka varje kväll om Patrik kommer hem i tid.

Camave: Går man upp väldigt fort bara för att man börjar äta??? Man kan ju inte dricka soppor hela livet....hmmmm, Ska du lägga om kosten när du börjar äta igen eller hur gör man? Inte för att jag ens tror att jag skulle klara av att inte äta......men funkar inge annat kanske man ska prova. Vill ju "bara" ner 7 kilo å de går väl ganska fort med soppor???

Nä nu ska jag käka lite torra mackor utan pålägg på mors dag...glömde köpa frukost igår.

Ha en fin dag så ses å hörs vi snart hoppas jag!

• Triin

Jag kommer inte på fredag. Har Philip hemma då tyvärr. Blir så krångligt å få han å sitta still å äta å så.

• Triin

Grattis alla som går ner i vikt så bra! Är imponerad av er alla!

Linda: Vi ska också till öland i sommar fast med husvagn å sen till astrid lindgrens värld! ska bli så roligt!

Midsommar ska vi börja med att fira i stugan tror jag....på dansbanan där med barnen. Sen på kvällen ska vi nog grilla hos min syster i Tillberga.

• Triin

God morgon!

jag kommer imorgon=) Å jag äter gärna!
    Tänkte bara säga att Josefin e snorig å hostig men det har hon varit sen förra veckan å ingen feber......så hon får komma med fast snoret.

Idag ska man gå ut på björnön å motionera sig lite! Igår blev det Inlines på kvällen. Så himla skönt å ut å åka medans patrik lägger barnen..hehe
    Så har vi fått lägenheten såld också!!! så himla skönt men nu måste jag verkligen sätta igång med att rensa ut här hemma. Kommer ju att behöva lagra vinterkläder hemma hos mina föräldrar å sälja lite möbler vi inte ska ha kvar.......ojoj nu e det inte mycket tid kvar. Men vad skönt det ska bli att kunna bo där på riktigt!,,

Hoppas ni får en skön dag i solen så ses vi imorgon!

• Triin

Hej igen!

kan visst inte komma imorgon......båda barnen har feber=(

Hoppas vi ses hos Linda nästa vecka.

Kram!

• Triin

Då bär det av till kolmården med barnen då=)

Carola: Hur kändes det i kroppen dagen efter jobbet då? Jag hade nå grymt ont i ryggen på kvällen!!!!! Har aldrig fått ont förut...snacka om å vara otränad=)

Hoppas ni får en trevlig helg.......nu ska vi åka å svettas bland alla djuren=)

• Triin

Hade gärna kommit imorgon.....har inte tänkt på att skriva bara. Någon som vill hitta på något imorgon ändå??? Gå på stan? Jag behöver shoppa till philip.
    Egentligen behöver jag rensa här hemma.......men men

• Triin

Ok ingen träff alls imorgon då??? Fy då måste jag ju rensa här hemma ju=)
    Vi kan träffas på busborgen fast philip tyckte det va ganska läskigt där å jag tyckte det var ganska hysteriskt + ganska dyrt=) Fy vad tråkig jag lät nu!

Ha det så bra i veckan då alla mammor......

• Triin

Busborgen ligger in på samma gata som silvan ligger. Är ett ställe í första hand för lite större barn. Man kan klättra i en borg å skjuta bollar å åka rutchkana hoppa i hoppborg mm.....så finns det en liten hörna för mindre barn också å så kan man fika....kostar 90 kr för philip att gå in iaf....vet inte priset för mindre barn.

• Triin

LOLA: Är inte de badblöjorna som heter så?? eller har de vanliga blöjor också??? Har inte så stor koll på de där=)

Trevlig midsommar på er alla!

• Triin

Hej alla tjejer!

Tänkte höra om någon av er ska sälja eran liggvagn???? Har en kompis som ska ha om några veckor å e ute efter vagn.

Någon som vill komma till bjurhovdacafeet någon dag?? Man kan fika där;) Så kan även min stora grabb springa å bada i polen där å inte störa mamma så mycket...........hehe. Föressten glöm det där med fika........tror de öppnar på em....hmmmm

• Triin

Ska ner på stan imorgon med båda barnen föressten......men om jag kan fixa barnvakt till onsdag så kanske jag kommer ner!

• Triin

Hej tjejer!

Hoppas allt e bra. skulle så gärna träffa alla imorgon men tar mig inte ner för att äta med båda barnen.........tyvärr! Va ju nere idag å philip var duktig men det va jobbigt ändå)

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp