Inlägg från: Kabo |Visa alla inlägg
  • Kabo

tvättbara amningsinlägg

Hej tjejer!

Jag väntar nu mitt andra barn och funderar lite på det här med tvättbara amningsinlägg. Tyckte att det gick åt så många paket med andra engångs sist plus att de luddade.

Vill höra med Er vad Ni har för erfarenheter och vilka som är bra!

• Svar på tråden tvättbara amningsinlägg
  • Kabo

Funderar just nu framförallt på att köpa några i bomullsflanell eftersom det verkar som om det är dom som suger upp bäst?

Kollade på två olika ställen ang. Imse vimse amningsinlägg. Förstår inte prisskillnaden bara....

www.4mom.se/default.aspx
    här kostar de 79:- (ord 90 för 6 st (3 par)

www.tantgronsgarderob.se/shop.asp&id=81&katid=&list=0&meny=32&aid=&storlek=&stor=
    och här kostar de 504:-

?????????????????????????
    Eller är det jag som ser helt fel? Så stor skillnad kan det välm inte vara?

har Ni erfarenhet av Imse vimse amningsinlägg?

Kom gärna med fler märken som Ni gillar eller ratar och tala gärna om varför!

Vil gärna ha något med bra uppsugningsförmåga då det läckte RIKLIGT sist och befarar att det blir samma nu......

• Kabo

Hade AVENT några tvättbara amningskupor? Hur är de?

• Kabo

Ha, tack för den länken om minimundus! Det var den jag hittade igår men inte hittade tillbaka till nu idag

Vilken av alla sorter har Ni? Av det jag kan tyda så verkar det vara "Runda flanellinlägg" som är de som jag ska ha?

• Kabo

Kommer tvätta åtminstonne varannan dag då jag även börjat prova tygblöjor till dottern, men att amma 6-7 gånger/dygn är ju inte omöjligt att man gör.....

Herlane: Jag har för det mesta tajta tunna tröjor på mig - vad skulle fungera då?

lindyhoppa & kany: Upplever Ni det som Turpis säger?

• Kabo

Någon med erfarenhet av:
    Ullrike amningsilägg?

Någon som jämfört dem med dem från minimundus?

Svar på tråden tvättbara amningsinlägg