Majskrokar?
Har läst på flera ställen här på fl om dessa majskrokar som barn tydligen älskar. Men jag måste ha missat dom helt för jag har inte en aning om vad ni pratar om...
Lite hjälp, tack!
Har läst på flera ställen här på fl om dessa majskrokar som barn tydligen älskar. Men jag måste ha missat dom helt för jag har inte en aning om vad ni pratar om...
Lite hjälp, tack!
är det inte samma som ostbågar?
Ja, de måste jag också ha missat.
Själv älskar jag ostbågar, men det kanske inte är samma sak?
i och för sig är det ostkrokar som jag har hört, gissar bara på att det är samma sak
Majskrokar - det är väl dom sär stora utan socker som säljs i vissa affärer. Det ser ut som gigantiska ostbågar men smakar som papper.
här kanske du hittar nåt intessant
www.majskrokar.se/
Här kan ni läsa mer om dessa krokar.. Tyvärr har jag inte hittat några i den del av sverige där jag bor.. men nångång så är jag väl i rätt stad.
www.majskrokar.se/
ojdå jag var för långsam
Trodde oxå att det var nå liknande ostbågar men det verkar inte vara så passande att ge små barn som plock mat... Någon annan som vet?
Nej, det är inte som ostbågar. För en vuxen smakar det ungefär lika gott som att tugga frigolit, men bebisar som inte har hunnit lära sig att gilla kombinationen fett och salt brukar uppskatta majskrokar
www.majskrokar.se/