Fler Indigos här?
Lite nyfiken!
Lite nyfiken!
Vad är det?
Misstänker att min son är det... annars är andra sonen en kristallpojke
vad är skillnaden på en indigo och ett kristall barn?
Ett medium sa att min lilla pojk var ett sk ängla barn, han menade då ett kristall barn, men ja läste lite om det, det stod nåt om AD HD barn, min pojk har inte ad hd, jag förstår inte om dessa beteckningar, nån som kan förklara? Läste om indigo, det stämmer in på mig, fast där stod oxå nåt om ad hd, det har inte jag, kanske jag som har missuppfattad det?
Jo, det finns fler indigos här ;)
Här har du bra info på svenska om vad det handlar om:
healing.se/indigo/indigo1/innehall.tt
Till En Saga m.fl:
ADHD-snacket en del kör med så fort man nämner indigo är rena skitsnacket som drivs av människor som inte alls fattar vad det rör sig om, anser jag. Det är de som tror sig vara intellektuella som alltid vill ha en "vetenskaplig" förklaring på allt inom det esoteriska området. Ett av de få områden som inte låter sig förklaras med just den typen av argument och förklaringsmodeller.
Själv så skiter jag högaktningsfullt i dessa människor och deras åsikter. Är du eller ditt barn indigo/kristall så lita på dig själv och dina känslor/upplevelser. Det är det som känns rätt och riktigt för dig själv som betyder något i detta sammanhang.
Jag är själv en vuxen indigo. Det finns många sådana också, som fötts under hundratals/tusentals år och inte som en del förespråkar endast efter 1980-talet och framåt.
Namaste...
"Många Indigos kommer möjligen att sluta skolan för att direkt gå ut i arbetslivet eller till någon form av arbetspraktik. Många Indigos kommer även att bli självlärda och mycket skickliga forskare inom vitt skilda områden. Mycket av deras kunskap kommer som 'taget ur luften', ofta vet det mer om vissa saker än de så kallade experterna."
Hahahaha!
Kunskap ur luften. Det här är riktigt härlig lyteskomik det här!
Jag antar att en gratulation är på sin plats till de misslyckade batik-och-kristall-tanter som lyckas komma över sina egna liv genom att glamra sig fast vid detta halmstrå.
Grattis! Bättre lycka nästa gång! (det blir ingen nästan gång...)
Jaja, var och en blir "helig" på sin tro...
Vad förvånade många som inte tror på ett liv efter döden ska bli när de väl dör....;) Snacka om "Jaha-upplevelse"...*hehehe*
Haha, jag skrattar faktiskt på riktigt när jag läser BigBears inlägg. :)
Hör gärna hur du dragit slutsatser kring livet efter detta, starta gärna en tråd om ämnet.
En Saga
ALLA indigos har inte fått diagnosen ADHD.
Vad man menar är att vissa indigos karaktärsmönster missbedöms och diagnostiseras som ADHD.