• Långbenopluto

Tips på aprilskämt!

Hej
    Har ni bra tips på ett aprilskämt till en 13 åring? Skrattande

Jag vill skämta med min son imorgon!

Mamma till Marcus och Isak
  • Svar på tråden Tips på aprilskämt!
  • Speedway

Inte så grova ångest skämt mot barn kanske...

• prinsessan och prinsen

Min syrras kille lurade i syrran att morsan hade ringt och sagt att hon skulle hämta färdiglagad mat som hon tagit upp ur frysen. Detta var en dag då morsan var på jobbet och syrran åkte dit och såg en kålpudding på upptining, så hon tog med sig den hem. När morsan kom hem undrade hon vart sjutton kålpuddingen tagit vägen, och syrrans kille vart aspaff när han såg att syrran faktiskt kom hem med mat! Det slutade iallafall med att hon fick lämna tillbaka maten =)Det har vi skrattat åt många gånger!!

• skånetös i väst

isisis
    jamen ditt barn kommer förmodligen inte att få nått sånt skämt.
    Men mitt kanske får det.

och det var nu ingen sex-åring vi snacka om här. Det är en tonåring .

• skånetös i väst

ett annat skämt för mindre härdade:

Säg att där är en myra på köksgolvet. När barnet sedan kommer för att titta så säg "april april".

• Nelly78

skånetös i väst...ärligt? ditt skämt finns inte på kartan ens!

sorry ts - har inga bra skämt åt dig...

• Mor Jenny
    skånetös i väst skrev 2007-03-31 21:18:09 följande:
    isisisjamen ditt barn kommer förmodligen inte att få nått sånt skämt.Men mitt kanske får det. och det var nu ingen sex-åring vi snacka om här. Det är en tonåring .
    Stackars barn...........
  • barnensrätt

Tja ett skämt kunde väl vara att du är gravid med tvillingar (eller varför inte trillingar) och pga platsbristen som kommer uppstå, får han börja förbereda sig på att bo i vardagsrummet

• BörjarpåS

Skånetös i väst... Herregud allså.. Hur kan man komma på något dylikt? stackars barn som får höra det där *skämtet* usch

• adrenalin

vi hade tänkt smsa svärmor att vår dotter huggt en kniv i ögat på vår katt. hehehehe...

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • millan87

adrenalin: hahah, kan inte låta bli att skratta..
    men guu, stackars svärmor.. :P :S

Svar på tråden Tips på aprilskämt!