• zagolik

    Tråden för oss tjejer med Prolaktin. Del 4

    VÄLKOMMEN HIT!

    Vi fortsätter vidare här med tråden för oss tjejer som har
    PROLAKTIN och diskuterar allt som hör allt omkring detta hormon!

    Vi stöttar varann och delar erfarenheter. Häng med vidare
     
    Tidigare trådar där vi hållt till:

    DEL 1 www.familjeliv.se/Forum-7-128/m13161001.html

    DEL 2 www.familjeliv.se/Forum-7-128/m13161001.html

    DEL 3 www.familjeliv.se/Forum-11-238/m16030106.html
  • Svar på tråden Tråden för oss tjejer med Prolaktin. Del 4
  • Nokkan

    Okej jag hänger med på den här tråden även om jag inte skriver så mkt längre. Men jag hejar på oss alla och lyckönskar de som lyckas coh ber att jag själv skall göra det snart. Om inte annat så är våren här och då känns livet mycket enklare, eller hur? Kramar till er

  • Feffie

    Kikar in jag med, och önskar er alla all lycka, tjejer:)

  • J Sjuksköterska

    Hej jag har oxå hittat hit.
    Ha det bra alla

  • spån Mona

    Zagolik; Underbart att Du är tillbaks! Det blir liksom ingen tråd om Du inte är här! Jag har oxå fått ordning på mitt prolactin (äter Pravidel varje dag 1tbl) så nu känns det liksom som att det bara SKA fungera så jag förstår precis hur Du känner Dig. Men vi skall fixa det, det är inget tvivel om den saken, vi bara planerar lite längre som min läkare sa ;)

  • Jege24

    Hej tjejer!!

    Jag har haft blodtrycksfall igår av all stress och hormonen som ändrar mig. Mår ganska skit nu alltså men ska vila i påsken inte alls jobba. Har blodtrycket 90/50 när jag rör på mig och 110/70 om jag vilar så ska vila nu. Har saknat er alla hämskt mycket men ni ska ha de bra i påsken.

    Glad påsk och en stor bamsekram till er alla.

  • Jege24

    En kul sak i allafall mitt prolaktinvärde låg sist på 1 jippiii.
    Så nu blir de att jobba hårt i helgen kanske de blir en unge ändå fast jag tar de med ro. De kommer när de kommer klarar mig ändå. Önskar er alla tjejer lycka till och hoppas ni får bebisar alla.

  • Me like You

    yesss remissen har äntlige kommit till min hjärnröntgen den 22 april ska ja va där! på en söndag??!!!
    det står att min läkare har svaren efter en vecka, så de betyder att i slutet av april så börjar ja medicineras:)
    å efter det så hoppas jag de inte ska ta lång tid innan vi får ++


    När är det vår tur?
  • Jege24

    Hej: Vill ha en bebis nu

    Välkommen hit du med inte sätt dig här förr. Ja vi två är ju lika gammla jag vill också ha en bebis nu hihi =) Jag är gift sen 2003 och blir snart 25 och gubben snart 26. De är ju de man önskar mest av allt när man är ett par att få ett litet knyte. Hoppas allt visar bra på hjärnröntgen. Jag har gått igenom samma sak som du nu gör. De är en lång process vill jag lova men de är mödan värd också. Jag fick ett blodtrycksfall i tisdags fortfarande yr och så. Jag går på medicinen dostinex en halv varannan vecka nu och den sänker ju blodtrycket och annars har jag lågt med låg i onsdags på 90/50 så yrar massor. Men jag får önska de lycka till med allt. Hör av dig om du funderar på nått.
    Glad påsk nu och en stor kram från mig Jane.

  • Nokkan

    Glad påsk alla! Hoppas ni mår bra. Själv är jag en värpande höna i ordets bemärkelse. Är i slutet av min IVF nu, det vill säga det blir troligen äggplock nån gång i början av nästa vecka. Jag har mått fruktansvärt dåligt ,illamående och ont i magen. Man trodde jag var överstimulerad men så var inte fallet utan jag är bara känslig för medicinen, tror man. Men samtidigt är det inte konstigt att man har ont i magen närman har ca 12-15 ägg i 1-2 cm storlek i äggstockarna. Ni får hålla tummarna för mig att det går vägen denna gången. Nu är jag sååå trött på att ha otur i livet.
    kramar till alla kämpaglada tjejer här inne.

  • Mojnse6

    Nokkan: Glad Påsk själv! Håller alla lösa delar som går för dig! Du är verkligen värd ett stort  efter allt som du har gått igenom!

    Kram

Svar på tråden Tråden för oss tjejer med Prolaktin. Del 4