• Maj 2005

Kollar ni era vänner på Ratsit!!

Handen på hjärtat. Kollar ni upp era vänner och bekanta på ratsit?? Kompisars flick/pojkvänner, gamla jobbarkompisar etc. Jag kan ju erkänna att jag kollar de flesta Jobbigt bara att vänta en hel vecka när man kollat 10 personer...

Men jag måste samtidigt säga att jag tycker det är en bra källa till att kolla upp sina gamla adresser .-)

• Svar på tråden Kollar ni era vänner på Ratsit!!
  • getingmidja

Visst kostar det väl pengar va?

• Baby 2007

Vad är ratsit för något?

• Maj 2005

Det är gratis och man måste bara bli medlem.

Ratsit är en sida där man kan kolla människors inkomst.
    www.ratsit.se
    Men det är inkomsten dom deklarerat till Skattemyndigheten, så det är inte alltid sant

• tjorvig

Jepp, har kollat: kusiner föräldrar jobbarkompisar skrytisar Bara på kul! Man e ju nyfiken av sej.

• Zaria

Nopp, ser ingen anledning att rota i andras ekonomi, tycker inte att jag har anledning att veta hur deras ekonomi ser ut.

• saraL

Defintivt inte, har vettigare saker att göra med mitt liv än att kolla upp vad andra tjänar! Hade blivit sur om någon nyfiken person i min närhet kollat upp mig där.

• Anonym (Elsa)

Självklart!
    Jag har kollat alla, släkt, vänner o arbetskamrater.
    Dessutom hittat adresser till en massa gamala kompisar. På ratsit finns ALLA, även de man inte kan hita på eniro och hitta.se

• Sarah å Leia

Aldrig gjort det,men nu vet jag hur man gör

Mamma till världens bästa Leia
  • S vali s

Varför skulle jag Ser ingensom helst anledning till att kolla varesig familjemedlemmar, bekanta eller grannar - verkar sjukligt nyfiket att snoka reda på sånt om sina vänner, vill/vågar man inte fråga rakt ut behöver man heller inte snoka...

Den late får brått när det blir kväll
Svar på tråden Kollar ni era vänner på Ratsit!!