• Anonym

Blev jättebesviken

Han kanske inte bara har ett liv med dig, han kanske har ett eget liv också.. ååååhhh hemska tanke!!!!!

Han ville inte ha sex förstår du, möjligtvis om du ställde upp på en avsugning utan krav på att få nåt tillbaka.. han ville lätta på trycket helt enkelt.

• Anonym

Det är ingen risk, det blir snarare du som framstår som det.

• Anonym

Se det inte som att han bedrar dig, utan som något som berikar istället. Själv går jag igång på att veta att min man runkar.Det sätter lite krydda även på vårt gemensamma sexliv.

• Anonym

För några år sedan blev jag sur bara på tanken att min man kanske gjorde det i duschen, kände mig lurad eller bedragen! Jag kunde tom. gå in i badrummet för att övervaka genom att borsta tänderna eller borsta håret i evigheter tills han duschat klart. I dag är det helt annorlunda, jag tycker dels att han har rätt till sin privata sexualitet precis som jag oxå har det, dels så "slipper" jag ha sex lika ofta om han får runka av sig ibland. Jag har inte sama sexlust just nu nämligen...

• Anonym

Onanera själv.
    Ibland kanske man bara vill vara själv.
    Kanske ville ta en snabbis bara.
    Var ej ledssen.

• Anonym

Hellre att han runkar än o går till någon annan tjej!?

• Anonym

Hade känt precis som du och hoppas att gubben inte håller på med aånt, och nej alla håller inte på, det kan man ju knappast påstå.

• Anonym

Men vafan killar måste ju lätta på *trycket*

• Anonym

Tycker inte att du ska känna så att han inte vill ha sex med dig eller så. han kanske tycker det är skönt att onanera. Och inte tror jag att han gör det för att *slippa* ha sex med dig.

• Anonym

har ni sex 4-5 ggr i veckan så ska du ju absolut inte känna att du är otilltäcklig eller så..
    Endel njuter helt enkelt av att onanera.
    jag gör det själv o inte gör jag det för att jag inte vill ha sex med sambon. jag gör det för att jag vet inte riktigt få en snabb orgasm.

Svar på tråden Blev jättebesviken