Blev jättebesviken
inlägg 60: "Hellre att han runkar än o går till någon annan tjej!?" Så det är ett alternativ för din kille eller???
inlägg 60: "Hellre att han runkar än o går till någon annan tjej!?" Så det är ett alternativ för din kille eller???
N1klas: ja det måste ni! visste du inte det? ALLA måste!
jag skulle inte ha nått emot o se min kille runka i duschen snarare skulle jag gå igång på det och ännu mer om jag råkade upptäcka honom med att göra det
N1klas: Ja det är verkligen på tiden måste jag säga!!! =)
ser inte problemet. om han skulle komma på dej o han blir arg o ledsen,skulle då du tycka att ha nhar rätt o bli arg på dej??
Vá?! Är det här på allvar?
Så länge onanin inte går ut över samlivet så är det väl s**t samma var/när/hur man tillfredställer sig själv.
ibland när min sambo tjatar om sex så brukar jag säga åt honom att gå och runka. =)
skämt osido. jag är glad över att min sambo onanerar. det skulle kännas konstigt om han inte gjorde det.
och jag tycker inte att sex och onani är samma sak.
jag har sex för närheten och mysandets skull. inte alltid för orgasmens skull. onanerar gör jag när jag "bara" vill få ut det ur kroppen utan massa kel och "tjafs". snabbt och enkelt.
Jag vet att min man onanerar ibland men han behöver inte redovisa det för mig likväl när jag gör det.
Tycker det är helt i sin ordning...ser inget konstigt i det. Ibland vill man ha en skön avkopplande stund för sig själv, så ser jag på det hela
själv brukar jag be min sambo om att han sja tillfredsställasig själv! härom natten när jag var på jobbet så messade jag hem till honom och bad om att han skulle tillfredsställa sig och messa tillbaka och berätta för mig vad han fantiserat om, detta är inte första gången jag ber honom om det o inte sista, då jag tycker det är så härligt att veta vad som sker hemma och jag kan se framför mig hur han ligger och leker med sig själv.... mmmmm mysigt
Oj, jag trodde att det var helt accepterat och att ALLA killar och tjejer gjorde det.
Hur kan man bli sur, irriterad för något som är så naturligt. Var glad att din kille är normal :)
Jag tror att TS är en osäker person med svag självkänsla. Om du älskar honom så låt honom runka för tusan! Det handlar mest troligt inte om att du inte duger åt honom utan han kanske tycker det är skönt att runka!
Du måste jobba med dig själv och din sexullitet...Klart kille ska få runka om han känner för det...
(han kanske bara tvätta sin penis väldigt snabbt)
Låt han runka på tycker jag ![]()
HAHAHAHA du skojjar? ojj, ja det är nog fel på dej.. han är nog den enda killen i världen som runkar när killen är i ett förhållande. det får du göra nå¨got åt. el ännu bättre, gör slut. det skulle nog vem som helst ha gjort
Håller med TS, varför runka när man har ett bra förhållande o sex ofta.
Min kille vet att om han runkar så kan han glömma att ha sex med mig, men jag har aldrigmärkt att han har runkat.
Vill han att jag skall ha sex m honom flera gånger i veckan är det jag som gäller, inget annat!!!
Och jag frågade honom i början i vårt förhållande om han runkade o det sa han att han inte gjorde, o jag hoppas han talade sanning.
Jag har själv inget behov av att tillsfredsatälla mig själv när jag har min kille, e så mkt skönare när vi har sex.
Men detta är min åsikt och jag anser att man får tycka o känna som man vill.
Om man hör med vilken sexrådgivare som helst och övrig personal som jobbar med liknande så får man höra att i princip alla onanerar. Det har ingenting med partnern och sexlivet att göra utan är helt privat och INGENTING konstigt. Det är allas rätt och ingen kan komma och säga att det är fel. Alla som jag varit tilsammans med och alla killar jag känner onanerar och det har inte haft något med sex att göra eller påverkat övriga sexlivet. Usch vad jag tycker att det är skrämande att många reagerar så starkt på något så naturligt.
det är väl mänskligt att onanera..gör aldrig du det??