Inlägg från: bebisen2007 |Visa alla inlägg
  • bebisen2007

Luleås höstmammor 2007

Här ska det inte göras speciellt trevliga saker, nu ska jag iväg till MKs älskade maxi ;) och lasta upp massa godis. HOJJA! Längtar inte alls faktiskt. Jag har inte hunnit bli less på godis, men antar jag kommer vara spyless när jag slutar idag :) Sen blir det middag hos mamma och pappa!

Glad påsk på er alla! :)

• bebisen2007

idaas : Joo, jag slutade kring 10 redan. Det var stendött, tack och lov + att dom var tre st som var där och fyllde på igår så dom hade gjort så fint så det fanns inte så mycket där för mig att göra! Synd att jag inte var kvar dock, hade vart skoj o träffa er ju! :) Jag har joordens huvudvärk och känner att UL måste vara SNART, känns som att jag inte har något i magen! :( Måste ses snart tycker jag! Kram och glad påsk!

• bebisen2007

Vad sugen jag blir på att hänga med och käka. Men kan nästan garantera att det inte kommer finnas pengar till det =( Min sambo har varken jobb eller akassa eller något just nu så det är gryymt kämpigt!

idaas : Ja nu jäklar vill jag fara på UL! Alltså för ett tag sen så kände jag bebisen rätt tydligt, trodde jag iaf. Men nu för tiden känns det som att jag känner den sällan, och jätte svagt?! =( Om något är fel vill jag veta det NU =(

• bebisen2007

Oh, äntligen ät min dator igång igen! Skulle formatera den men så klart så tjorva allt! Skönt att vara tillbaka! :) Bebisen sprattlar som aldrig förr dessutom, mys! En vecka kvar till UL! :)

Haha, MK .. En till som blivit tradera beroende? ;)

• bebisen2007

babybop : nej, man behöver verkligen inte allt som alla listor säger! och som du säger, det enda man egentligen behöver ha när bebisen kommer är säng, bilstol, kläder och självklart blöjor :) sen ser man ju om man tycker att man saknar något. vi hade tex gjort värsta skötbords grejset för att det skulle rymmas i vårt badrum, byggt lite och så.. men när hon väl kom så bytte vi oftast på andra ställen! så vi använde det knappt något! totalt onödigt. sen hade vi köpt lite vällingflaskor och sånt, men ammar man så är ju det också onödigt! dock så kunde jag inte amma så dom kom väl till pass :) men det är ju sånt som man lätt kan åka iväg och köpa om det skulle bli aktuellt! :)inga stora summor direkt ;)

sen måste jag säga att babyolja är faktiskt väldigt bra! och salva mot rödstjärt! samt snorsug! det var något som jag inte hade velat vara utan :) dock av den anledningen att hon blev lättare att ha att göra med :) men att man ska köpa badbalja och hela köret, nej tack! den använde vi en gång, sen gav vi upp och badade henne i badkaret ist! :)

• bebisen2007
    Mollan : Grattis! :) Jag kan inte ens föreställa mig chocken jag skulle få om det skulle dyka upp två stycken! Men gud så rooligt!
    mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070924♥ღ
  • bebisen2007

håller helt och hållet med er, den var gräslig! tycker inte den ser vidare stabil ut heller! ser ju ut som att den bara sitter lixom med ett fäste runt en stång ju! aldrig att jag skulle sätta mitt barn i en sån där!! hojja!

• bebisen2007
    9500 ?!?!?!?!?!? det måste ju vara något skämt ju!!!
  • bebisen2007

ja fy tusan! undra vad för människor som vill ha såna vagnar :) snart är det väl någon sjuk trend att ha sånt så dom flesta köper dom. haha. eller .. sjukt vore det isf, men jag hade ju inte blitt förvånad! :D jag skulle då inte följa den trenden isf ;)

• bebisen2007
    babybop : vad hade du för värden? :) nyfiken på vad som är "bra" :) jag får bara "oj oj" hela tiden. hehe!

NU åker vi på UL!!!! få se om det finns någon liten bebis därinne!! oooh, nervös as hell! Förvånad
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007