Inlägg från: bebisen2007 |Visa alla inlägg
  • bebisen2007

Luleås höstmammor 2007

ska dom?! men men men, när då? han skulle laga min vagn ju! Skrattande

mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070930♥ღ
  • bebisen2007
    aquagreen : vad hände med Neo?
  • bebisen2007
    nuu har jag fått in lite bilder, både på dottern och krypet i magen! :)
  • bebisen2007
    svxrt : jag har inte varit in där något, men min mor jobbar också dära och hon sa att allt var klart och som det verkar så har jag sex eller åtta veckor i sommar! så jag ska gå in och prata med honom och se vad han gett mig! :)

tänkte att jag även skulle säga att jag inte sagt något än om bebisen eftersom jag ville åka på ultraljud och sånt fört för att verkligen se så allt stå rätt till och sånt. men men, vi får se vad han säger! kan förstå om han blivit arg om jag inte sagt något och hade BF då jag ska jobba. men nu slutar ju sommarjobbet en och en halv månad innan BF. och SKULLE jag bli sjukskriven så är det ju inget jag planerat ju. men mitt absoluta mål är att kunna jobba hela sommarperioden :) får bara ta det lite lugnt :)
  • bebisen2007

välkommen iväntanstider! :) och grattis till magen :)

känner att jag inte varit så värst aktiv på senaste. har mest orkat in en snabbis och skumma igenom allt och sen lägga mig och dö! har fått jobba SÅÅÅ mycket. vilket känns väldigt skönt. men jag kan säga att det tär hemskt mycket på kroppen! undrar hur jag ska palla att jobba till augusti :D

alla : vet någon hur länge arcus är öppet imorgon?

babybop : ååh, mysigt att lyssna på hjärtat :) gick allt bra? själv får vi vänta till 12 juni nästa gång.

MK84 : hur länge ska du sommarjobba? :)

tusen frågor, men kände att jag måste när jag för en gångs skull har lite ork över. jobb imorgon. men sen är jag LEDIG en hel dag, eller ledig och ledig. massa kalasande för att jag fyller år på måndag. men slipper konsum iaf. haha!

ha en trevlig kväll tjejjer! nu ska jag snart krypa ner i sängen! :)

• bebisen2007

zazzy : thanx. då hinner jag dit efter jobbet :)

• bebisen2007
    MK : jag har sommarjobb till och med 12 augusti. och jag hoppas jag kommer orka jobba till dess. men jag är tveksam! jag börjar 25e juni. fast jobbar bara två veckor då och sen ledig en, sen jobbar jag fyra sista veckor. så hoppas att jag pallar! :)

idag blir jag 24 år! ätit massa tårta igår och idag. gott! :) också har vi bokat resa till kolmården 16/6 :) längtar så mycket. får se hur det blir att bila ca 13 timmar enkel väg med en tre åring! :D spännande! hon är så exalterad, hon ska ju få se apor och delfiner och elefanter och hajjar och bla bla bla :D hon hävdar också att hon ska klappa elefanterna. jag däremot tycker vi ska hålla oss på avstånd från elefanterna! :D känns så skönt att få en liten semester, bara det inte är så jätte varmt så jag kanske orkar gå omkring där också i två dagar! :)

insåg idag också att jag redan är i v 21! sjukt, men kul att tiden går snabbt :)

ha en bra dag på er! :)
  • bebisen2007
    benjamin040722 : TACK! :)
  • bebisen2007
    fofroridoda : självklart är du välkommen iaf. och GRATTIS! inte visste jag att du väntade en till, eller? visste jag? nää! tror inte jag hängt med om det! :)
  • bebisen2007

hej på er alla!
    måste fråga om det är någon som har ruuuskigt ont i nedre delen av ryggen eller kanske är det svanskotan? :( jag kan inte ens säga var jag har ont. men det gör såå sjukt ont! ibland så illa att jag inte kan gå, stå, sitta eller ligga! det gör bara sååå ont! har börjat göra så här ont igår kväll typ. tagit mig igenom en dag på jobbet idag. vet någon vad det kan vara? eller om man kan göra något åt det? jag vill ringa bm eller läkare. men känns som att dom inte kan göra något? kanske sjukskriva mig i värsta fall, och det vill jag absolut inte. eller det gör jag bara inte. faktiskt! jag är heelt slut nu efter att ha gått och haft ont hela dagen :(

hoppas ni andra hade det bra iaf!

• bebisen2007
    aqua : ja, jag får ta och ringa imorgon eller måndag. jag har ju tänkt försöka jobba fram till 12 augusti!!! Fundersam så jag kan ju inte gå och bli sjukskriven nu. det vägrar jag :( men samtidigt, går det inte så går det inte. men jag är då villig att prova allt innan jag ger upp!
  • bebisen2007

hoppas ni alla har det bra! var ett tag sen jag skrev något. har haft så fullt upp. jobb jobb jobb och tre års kalas. idag blir älsklingen tre år. kan inte fatta att tiden går så fort! :) på onsdag morgon sätter vi oss i bilen och drar iväg mot kolmården! det ska bli så skönt att få komma bort från vardagen lite! dock jobbigt att sitta i bilen så länge, meen, men lite pauser och sånt så ska det nog funka :) vi har inte bråttom. planerar bara att vara hemma till iaf måndag, tisdag :) så vi har några dagar på oss! skönt!

ojbebis, jätte grattis! :)

nu ska jag gå tillbaka till sängen och mysa med min gumma. hon ligger och ser tv i våran säng :) stora älsklingen drog iväg till jobbet för en 45 min sen. får se om dom ringer mig om jobb eller om jag får vara "ledig" [arbetslös] idag ;) hade varit såå skönt! :)

imorgon ska vi till bm! :) spännande! tack för mig! :)

• bebisen2007
    wida : till oss sa hon vad hon trodde, hon kollade extra efter det. men sa att hon hade haft fel flera gånger. men hon sa sin gissning iaf :)
  • bebisen2007

benjamin : grattis!!! :)

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007