Luleås höstmammor 2007
Nu har jag hittat er igen ![]()
Nu har jag hittat er igen ![]()
Vad gör alla idag? Någon som har plågats av detta helvetets illamående? Jag har iaf fått Lergigan men gud de är ju helt galet hur ner drogad man blir inte konstigt att man inte mr illa när hjärnan stänger av ![]()
Kommer med mina futtiga 10 V men är tvärsäker på tjej eftersom jag mår pyyyton o med Neo hade jag en annan slags mage redan den här veckan o mådde bra ![]()
Mollan malin - GRATTIS
Så underbart, blev oxå tårögd...![]()
MOLLANMALIN - Jag blev sjukskriven med Neo pga förtidsbörd från V 32 o jag fick pengar från FK så de borde vara samma för dig.. Ring o hör...
MK84 - Att de finns risk att man föder för tidigt
Åh STOKKES XPLOY är SÅ fula
Kan säga såhär tjejer att satsa på en Kombivagn vad ni nu än köper för vagn o köp inte en ny, ja ja vet att man gärna vill ha en ny men det är bara onödigt för man förlorar så mycke när de är dags att sälja..
Fiaflikkan - Nope ingen möjlighet att få de på VHS band ni får ta med video kamera själv o filma UL de är ju mycke roligare
Det är typ inte utförsäljning det är ett fåtal saker knappt något till bebis som har typ sänkt priset med en 20 a så inte ens värt att kolla, vart super besviken
Bebisen2007 - Dom ska lägga ner eller ja flytta ihop med Brio i shopping