Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Luleås höstmammor 2007

Babybop - Ha ha ja jag ska kolla med henne När passar de att föda?
    De är super lysxigt att ha henne o fråga o allt

MK84 - Jag har klämmt ut en på 4315 men de sägs att de kvittar hur stor bebisen är alltså med vissa undantag kanske känns lite mer att klämma ut en på 5 o en på 2500.
    De som jag tror gör skillnad i känslan är huvudmåttet eftersom de är skallen som "plöjer vägen" Neo hade ett hattmått på 39 :-0 Så bebban borde trilla ut om nu inte de är en Karelin vill säga

• Aquagreen

Mymlan - Jag hade så med Neo kändes som jag öppnade mig, men säkert bebisen som skruvar sig neråt...

• Aquagreen

Fiaflikkan - Menade såklart 3D inte 2D, ja då har du säkery gjort 3D tänkte bara att du a något om att de såg ut som vanligt UL eller svammlar jag nu?

• Aquagreen

Åh idag blir min lilla "bebis" 1 år shit tiden har verkligen gått fort.. Lite ångest är de.

• Aquagreen

MK84 - Neo tackar (såg inte att du hade skrivit) -D
    Vad är nätjouren?

När: Fredag kl. 15.30
    Plats: Ebeneser cafe

Någon som har tid och lust?

Betzo
    Finalinna
    Babybop
    zazzy
    Aquagreen (eventuellt)
  • Aquagreen

MK84 - Aha okej, bra att de finns dom som ställer upp.

Pojkmage står ofta utåt man ser inte bakifrån att man är gravid  medans tjej magar blir man lixom lite små fläskig på sidorna, att dömma min mage nu så är de en flickmage

• Aquagreen

JAG KOMMER Å FIKAR FREDAG
    EBERNESER: 15.30

*zazzy
    *finalinna
    * Aquageen om jag får barnvakt till den vilda

MK84 - Tillfamiljerätten måste alla gå o bekrägta faderskapet, ring o boka tid nu du med så är de gjort, de är en ganska jobbig upplevelse att man fpr sitta i ett rum med 3 människor o bedyra att man inte har varit runt med andra, typ "är du helt säker att ******** är fadern, Ehh ja jag ör säker, "lovar du o här med skriver under att detta är sant" osv men men

• Aquagreen

Zazzy - Läs inte sånt När jag väntade Neo läste jag alla ängla föräldrars sidor o tittade på bilderna, nästan så att jag blev besatt (missförstå mig rätt) var helt säker på att jag skulle precis som dom komma hem utan bebis
    Försök undvika sånt man blir så otroligt nojjig själv o funderar o försöker hitta fel.

KRAM

• Aquagreen

Någon mer som har riktigt jävliga (ursäkta mig) sammandragningar/förvärkar? Dom gör så vansinnigt ont att jag mår illa o vill kräkas av smärta, påminner om riktiga värkar o jag får panik av att bli påminnd hur de kändes.
    Ska ringa BM o höra,inte för att jag tror det är någon fara men.

Annars har Midsommar varit lugn o skön, lite ovan vid de, är ju annat än vad dom brukade vara för några år sen

• Aquagreen

Tack alla för omtanken, inte fått tag på BM som vanligt när man verkligen behöver de.
    Måste nog ringa imorgon, känner inte bebisen o har bara sammandragning på sammandragning, behöver ju inte vara något men man blir ju nojjig, hönsig som man är

• Aquagreen

MK84 - Jag mådde oxå piss av Niferex men gör inte du det så ska du ätadom, för dom är starkareo detbehöver du antagligen eftersom din BM ordenerat dig dom..

• Aquagreen

Mymlan - Antingen är det på G eller så är de nåt mag knas Vi hoppas på de första

Jag har nya magbilder om ni vill kika, kolla bara så magen vuxit sen V 19 idag gick jag in i V 21

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007