Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Luleås höstmammor 2007

Måste bara få säga att jag tål inte dom på barnvagnen, deras fel att Neo höll på att dö i sommras o vi fick ingen ursäkt de jag "fick" som plåster på såren eller ja jag skrek åt som att jag skulle gå till tidningen var ett baby gym men sura blev dom.. Nej fy fan säger jag bara handla inte av dem, köp på barnenshus el vad som förutom av dom

• Aquagreen

¨Bebisen2007 - Köpte n vagn av dem som de inte monterade ihop riktigt så dagen efter vi köpt den o sambon skulle gå ut en promenad med Neo typ 8 veckor så släpper liggdelen när han tar vagnen ner för trappan o Neo välter ur liggdelen o pang ner i asfalten.
    Dom hade "glömt" att sätta fast spärrarna o bad ta me *** inte om ursäkt de enda den vidriga gubben o hans fru sa ja vad vill ni att vi ska göra för er???? Både jag o sambon var nära att slakta dem på plats....

• Aquagreen

Zazzy - Tack jag gråter varje gång även fast ag dett den fleeera gånger, spec känslig nu kanske

• Aquagreen

Hörrni, såg några av er på Mat o prat ida iaf SvXrt, o några andra tjock magar men kanske var från någon annan tråd för 2 st hade smååå bebisar med sig

• Aquagreen

SvXrt- Njae vi fikar ju rätt ofta så är less, o sen när man mår lite illa smakar inget gott

• Aquagreen

SvXrt  -Joho det kan man göra Hmm ja sura äpplen känns bra att äta inte för att de tar bort illamåendet men de känns bra att äta, åh sitter hr o har såna kravings på grillad kyckling Mmmm Så störd man är

• Aquagreen

SvXrt - Jepp såna, sen har jag hittat världens godaste äpplen "pink lady"
    Åh sallad, bara ren sallad eller typ kyckling sallad?
    Någon som har förslag på middag ida?

• Aquagreen

SvXrt - Ah, jag tycker kyckligar är söta o GODA *Moohhaa* nej då men smaken är ju som.....

Hade ju helt klart vart glassigare om dom vart rosa

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007