Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Luleås höstmammor 2007

Babybop skrev 2007-05-19 12:52:35 följande:
    Mollan: ja kollade på hafva men de hade ingen jag ville ha... hittade bara 1 modell där och den tilltalade mig inte riktigt Var beställer du då? adressen? Tycker det är lite svårt att köpa sånt redan nu, jag får för mig att jag när det väl är nog varmt för kjol/knickers etc kommer att vara myyycket större än nu! Mk84: försökte kolla där också!   Är också gärna med på fika bara det är efter 15-15:30  
    Gå in på 4mon.se men de har samma sortiment som Hafva, tycker de är super snygga kläder där inte tantigt mammiga utan snyggt o enkelt
  • Aquagreen

Rymdmamma - Menade såklart 4MOM

Zazzy - Åh nej fy va obehagligt Hoppas du kryar på dig, har du någon som kan ta hand om dig?

• Aquagreen

ZAZZY - Jag tycker du ska åka in o få bli inlagd för observation, det där låter inte alls bra

• Aquagreen

Synd att jag missade fikat, hade varit trevligt att träffas. De krockade just med Neo's sov tid typ

MK84 - De är inte så tidigt att få bristningar, en del får de bara de kissar på stickan
    Smörj magen fleeera gånger per dag, de kan lindra.
    Jag fick aldrig några med Neo men kommer väl få de nu bara för att

• Aquagreen

Faflikkan - Men då har du inte gjort med 2D maskinen för de visas i 3D
    När gjorde du UL?

• Aquagreen

Bebisen2007 - Skriver till dig här oxå, det låter som foglossning, de du ka göra för att underlätta (vet dock inte om de hjälper dig) är att ALDRIG sitta/ligga med benen i kors, ha en kudde mellan knäna när du sover, hmm kommer inte ihåg vad de mer var.
    Sök i trådarna här på FL om tips.
    Man kan bli sjukskriven för de vet en del som fått gå på kryckor pga foglossning
    Prata med din BM du kanske kan få träffa en sjukgymnast.

Har som sagt oxå fått det nu o är inte ens halvvägs gången, ikv är det illa kan knappt ställa mig upp el gå.
    När jag skulle lägga Neo i spjälsängen ikv kunde jag inte böja mig ner el ställa mig från de läget jag stod i utan ramlade ihop o han duns ner i sängen (som tur är är ju sängen mjuk)
    Så förtvivlad över att bli handikappad
    Äter redan sen innan dexofen för smärtor i min kropp o de hjälper inte nu. Gaaah

• Aquagreen

Babybop - Vad hette läkaren? Snällt av honom att avslöja dom brukar inte vara så pigga på de, men vill man veta ser jag ingen anledning till att läkarna inte ska säga

• Aquagreen

Babybop - Han är BÄST, de var han som slet ut Neo med tången O rolig är han oxå, om man förstår hans humor

• Aquagreen

Babybop - Han jobbar ju på förlossningen oxå som förlossningsläkare men de är aldrig rutin att en läkare är med på förlossning bara när de är kompliationer ej kjejsar.
    Min mamma jobbar på BB/förlossning så därför är jag så "insatt" i allt om ni undrar

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007