Inlägg från: Liams mamma |Visa alla inlägg
  • Liams mamma

Luleås höstmammor 2007

Fiaflickan: jag tycker inte vi gör annat än målar, tapetserar osv... vi är väldigt flitiga på att göra om! ... men nu är vi nog klara, weiiiii

Jag sitter och försöker göra en lista på "måste-köpa-till-bäbisen-saker"... lord, behöver man verkligen så mycket ähummm tjafs? som folk skriver????
    Jag ska ju vara ute i god tid jag, tänker inte röra mig en millimeter i sommarhettan!

v.24...
  • Liams mamma

SvXrt: jag blir alldeles vimsig när jag läser alla måste-köpa-listor!! Min sambo tycker också det räcker med kläder, säng och bilbarnstol ..... Men ska passa på att önska mig barngrejer när jag fyller år.  Nu har magen rätat ut sig, men haha så lustigt det såg ut där ett tag, låg och skrattade då för det såg så tokigt ut. Förstår inte riktigt hur "de" kan knöla till sig sådär där inne ....

Himla glad jag blev ikväll... har legat och mått pyton hela dagen och så kommer sambon hem från jobbet med blommor! *glad* vilken överraskning!!

v.24...
  • Liams mamma

SvXrt .... ja räcker väl med lite kläder och lypsyl?!?
     Prova ficklampan! .... läste att de vill smita utan ljus så om du lyser högst upp så kanske den pressar sig neråt

Trodde jag skulle kunna åka till jobbet idag, men näe, känns fortfarande som att jag har århundradets baksmälla, betongkeps....

Ja ibland är de söta de små männen ....

v.24...
  • Liams mamma

bebisen2007, det är nog lite väl mycket hysteri ibland inför bäbisens ankomst ... snorsug har jag noterat haha, jag vet ju själv hur kinkig jag blir när jag däppt i däsan... ska fixa allt sånt där lull-lull innan sommarn för juni & juli ska jag inte fixa och dona utan bara sitta och gnälla över värmen

v.24...
  • Liams mamma

Fiaflikkan... just ja, var det nån ny affär som skulle öppna eller har öppnat, med kläder för gravida?

Jag vet inga andra ställen förutom lindex, kappahl, HM, polarn och pyret tror jag också har...

v.24...
  • Liams mamma

SvXrt: näe inte testat det... men ingefärste? det lät inte gott... jag kanske helt enkelt fått det här graviditetsillamåendet NU i v.24... blääh...

Aaah,  vore kul att åka och kika på den där affärn...

Fiaklikkan: det är hopplöst med mammabyxor... jag köpte ett par på HM som jag kunde ha i en vecka, och sen var de för små... små i storlekarna... de jag köpte på kappahl var 2 storlekar mindre än jag normalt har, stoora i storlekarna, och nu har de töjts ut ännu mer! ... aldrig riktigt bra

v.24...
  • Liams mamma

Hörrni....
    Folk har ju såklart börjat gissa vad det är för sort i magen... alla har gissat på tjej, varför vet jag inte... och så frågar de vad man själv tror och jag har ingen känsla som lutar åt nåt håll... Är ju så j*la nyfiken på vad det är där inne, men man får snällt vänta och se

Men... Vad tror ni andra, har ni nån känsla som lutar åt om det antingen bor en tjej eller kille i era magar?

v.24...
  • Liams mamma
    Mollan:  GRATTIS!!  vad kul!!! ... vad skoj!!!!!!!!!

Jag hade själv hoppats på 2 flugor i en smäll, men det är bara en krabat ....

Zazzy: läste också just om det där... det är så roligt när det går bra för andra... kul när det kommer till behövande .... (nääääh jag är inte alls bitter) haha...

Jag vann 50 kr på min trisslott som jag köpte för en vecka sen... investerade den i 2 nya och vann nada... just my luck
    v.24...
  • Liams mamma

Är det här den senaste listan? Det var den jag hittade i andra tråden iaf

Thaithai kl 18.00 Måndag den 23 april

Vi kommer:
    MK84
    Rymdmamma
    Benjamin040722
    Mollan Malin
    SvXrt (så vida vi inte är på förlossningen )
    Babybop
    Jessie

v.25... tiden går fort!!
  • Liams mamma

Idag fick vi kallelse till föräldrautbildning! Nån annan som fått kallelse eller gått en sån?

v.25... tiden går fort!!
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007