Inlägg från: Liams mamma |Visa alla inlägg
  • Liams mamma

Luleås höstmammor 2007

Ojbejbis: ja det är jag, tänkte inte på det

v.28
  • Liams mamma

Rymdmamma: man får vara glad så länge man hittar hem...

v.28
  • Liams mamma

Rymdmamma hahahaha.... 2 meter??? ..... får börja göra som på småbarnen trycka upp t-shirtar med telenr eller skriva nr på armen

v.28
  • Liams mamma

Fika    imorgon torsdag, 15:30, Eberneser

Babybop
    Rymdmamma
    Ojbejbis
    Zazzy

Missat någon?

v.28
  • Liams mamma

Tack för fikat tjejer, trevlig som vanligt, men kort!
    Vi får göra om det snart igen!! Skrattande

Vattenplasket var roligt förutom att efter 20 minuters studsande och hoppande så ville min krämbulle och dagens lunch inte riktigt stanna kvar i magen  ... så jag fick gå upp och sitta och titta på så ingen olycka skulle hända Räcka ut tungan Flört

Och nu ska man försöka få i sig mat också, urk...

v.28
  • Liams mamma

Vad härligt det är att få vara hemma på en veckodag!!
    Har inläsning hemma idag inför en 3-dagars kurs i Umeå nästa vecka och gud så skönt att strosa omkring i morgonrock och ligga på soffan och läsa. Inte så kul läsning förstås men men

Idag är det dags för ett besök hos BM igen "v.28-besöket"
    Det man ser fram emot är väl att få höra lillhjärtat igen

Någon annan som ska på arcus imorgon och försöka fynda grejer?

Ha en skööön dag allihopa!
    /Anna

v.28
  • Liams mamma

bebisen2007: jo det är mysigt, väldigt spännande första gången men nu har man ju gjort det flera gånger men blir lika imponerad varje gång. Man blir nästan lite lätt stressad av att höra hur lillhjärtat galopperar . Snart börjar ja ha kontroller typ varannan vecka har jag för mig.

När jag var hos BM i veckan visade hon mig (fick trycka och känna efter själv också) hur bäbisen låg just då, var huvudet var, ryggen, rympan... Imponerande hur de kan känna, men de har väl rutin ... Jag vågade knappt trycka och känna innan, var ju rädd att typ peta hål i bäbisen haha...

Zazzy: jag fyndade inte heller något. Vi var rätt tidigt och då var det så mycket folk så jag blev alldeles trött av bara det. Grejer, grejer, grejer överallt, barngrejer överallt... Blev så mycket så jag till slut inte ens orkade se mig om om det var något jag behövde.

v.28
  • Liams mamma

Jag är leeedig idag
    Tänkte slöa en stund nu på morgonen och sen ska jag ge mig ut och vagga fram på stan.

Hoppas alla har det bra och att magarna mår bra!

v.29
  • Liams mamma

Det var visst inte bara jag som var ledig idag, vad mycket folk det var på stan!
    Nu har jag lyckats handla lite grejer till bäbisen, filtar, pyjamas, snorfrida, vagnsmobil m.m. Skulle köpa skötväskan men den fanns inte så jag fick beställa den, 3 veckors leveranstid?!? Det trodde jag inte
    Försökte hitta en somrig mammakjol men det fanns inga .... ingen som jag ville ha iaf....

v.29
  • Liams mamma

Mollan: ja kollade på hafva men de hade ingen jag ville ha... hittade bara 1 modell där och den tilltalade mig inte riktigt
    Var beställer du då? adressen?

Tycker det är lite svårt att köpa sånt redan nu, jag får för mig att jag när det väl är nog varmt för kjol/knickers etc kommer att vara myyycket större än nu!

Mk84: försökte kolla där också!

Är också gärna med på fika bara det är efter 15-15:30  

v.29
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007