• PVeraB

Luleås höstmammor 2007

mollan Malin
    Å, var ni oxå på big comedy. Det var ta mig tusan det roligaste jag sett på länge. gillade David Batra när han smög omkring med spermier i armhålan *fnissar*

• PVeraB

Bebis
    Hur gick ultraljudet? Får vi se några pics?

• PVeraB

bebis
    hoho vilka många tankar hon har inför den nya ankomst. Hörde ngt väldigt bra om hur det eg. är att få småsyskon. Tänk dig att din karl kommer hem med en ny kvinna och säger jag älskar henne lika mycket som dej. sen fortsättar han med och nu vill jag att du oxå älskar henne. Vi är som en enda stor familj.

Du blev inte flyttad så långt då. Det är häftigt att se dom småliven. Innan man sett dom förstod iallfall inte jag att det bodde ngt där på riktigt

• PVeraB

Bebis
    nå, kanske inte riktigt samma sak, det var tankvärt hur som helst.
    Levde liten om för mycket?

• PVeraB

bebis
    nämen vilken virrig bm du hade då. Ja ja, du får ju se bäbis på riktigt så småningom. Irriterande hur som helst...

Mollan Malin
    men vilken gubbe

• PVeraB

bebis
    hörde skvaller när jag var där och handla, de har tydligt inte gått så bra. Farbrorn som äger affärn stod och prata med nån kund. Och jag har jääätteöron vid sånna tillfällen...

benjamin
    Nämen, vilken busunge du har i magen. Bäst att lyda doktorns råd. Då blir den kvar där ett tag till ska du se.

å inga bäbisar här inte.

• PVeraB

MK84
    aha, då hörde jag inte helt fel. Nu verkar det ju som om du sitter inne med ännu mer information. *snokar vidare* Kommer det bli andra ägare? Brio har jag ingen relation till alls. Bara det att de öppnar och stänger och öppnar och stänger hela tiden.
    Det är ju iofs skitsamma. Får väl gå dit och speja lite

• PVeraB

Mk84
    näe, den lille luringen tror nog på mammas ljug. Har lurat i lite folk att det är 1 maj som gäller. Dumt dumt.
    Du har rätt bäbisgrejer är dyra och himla fåninga.

Fiaflikkan
    åå så sött

zazzy
    har du hittat ngt nytt att flytta till? Hur stort vill du ha?

• PVeraB

MK84
    en vecka? Fast nu tror ingen längre på mitt andra ljug, det var 1 oktober. Lite därför jag skriver i den här listan bara för att övertyga mig själv. ha ha
    Hur är det själv då? Med magen å skolan å alltsammans?

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007