Fiaflikkan - Ja de är bara att skicka CV så kan ja bistå med goda råd. Hehe. =)
Mycket otrevlig nyhet? Vad kan de vara för nått? Ny blir ja ju Nyfiken/orolig när du skriver sådär.
SvXrt- Jepps, moderkakan är i framvägg så får väl skylla på den.
Haha, ja drömde att ja var på förlossningen i natt, helt sjukt vill ja lova. Av nån anledning låg ja där i en sån där säng och käkade hallonsynt, kort där efter gick vattnet, fattade först inte vad det var, men sen öste de som bara ut gegga, ja de var vatten och hallonsylt blandat. Jan kallar på en sjuksköterska/barnmorska som för övrigt var man och verkade väldigt besvärad över sitt jobb. Han frågade om ja ville ducha och ja tack de ville ja ju, kände mig jättekladdig och ofräsh. Det visade sig att de va nya duschar, allt enligt forskningens nya rön. Såg ut som en fängelsecell typ och man skulle ligga i en grej som liknade en kundvagn, så där me galler å så å me benen upp över kanten, de skulle tydligen hindra smärtimpulser. Sen var de 2 sånna där duschrum brevid varandra, ja låg i ena och sen låg de en karl i andra (va fan gjorde han där, skulle han också föda??). Å ja ville inte att den andra karln skulle se mig där naken jue. Sen kom den manliga sjuksköterskan in i rummet i badkallingar och stod och "bevakade" mig. I fall att bebisen skulle komma ut alltså. För va ingen vanlig dusch, de regnade som vatten från hela taket. Han suckade och ja, man kände sig verkligen som en jobbig patient. Hehe. Sjukt hur de kan bli. Sen vaknade ja, så han aldrig komma ut nån bebis denna gången. haha.. Får se hur nästa förlossning går. haha. Tror ja är inne på min tredje nu sen ja fick veta att ja var gravid =) Ingen annan som drömmer roliga/fula drömmar?