Luleås höstmammor 2007
Babybop: Men har du köpt sånna där skenor från apoteket? Någon i min domnaborthandmupptråd sa att dom ska va bra.
Babybop: Men har du köpt sånna där skenor från apoteket? Någon i min domnaborthandmupptråd sa att dom ska va bra.
Hejsan hoppsan flicks!
I natt har ja sovit me en sån där muppig skena på vänsterhanden, men de va inte så farligt. =)
Är ledig idag (igen), börjar nästan vänja mig vid de nu. Hehe, ska traska in till stan me karln. Sen i kväll ska vi me hela familjen och respektive och tjohejsan på Dean Vegas nått. Nån som sjunger som Elvis typ och ska uppträda på Kulturens hus.. Det blir nog najs. =)
Imorgon blir de jobb för hela slanten och sen på kvällen kanske ja ska vara hundvakt åt lilla Lycka-Pycka som ja kallar henne för. Min systers nya familjemedlem. Vet inte om de blir än, men kanske. I så fall blir de till å ta bort alla mattor i lägenheten och alla lösa saker i Lycka-Pycka höjd.. hehe.. Hon är inte riktigt rumsren än och hon vill till att tugga på saker, speciellt skor. Hemma har dom lärt henne att hon itne får tugga på skorna, men om nån hälsar på så far hon gärna dit för då är det ju nya skor, just dom där har ingen sagt att man inte får tugga på, hehe, hon är världens lilla charmtroll =)
Babybop: Är de hemligt vem som bodde där i?
Menar såklart vem som bor där i, för den är ju kvar :P
Skoj att Rymdmamma nu fått bebis, var in å tjuvkika på Webbisar. 4300g, tihi.. Kul å klämma ut en sån ;) Ja hoppas min bebis väger 3000g.. :P
Har vart å kikat på Dean Vegas ala Elvis nu i kväll, han va som bra ju =) Alla ba hetsa å härja mot han då han gick i publiken, men int ja för ja är verkligen ingen idoljägare, satt dock så olämpligt till att han passerade mig och då vände ja bort huvet för att han inte skulle komma å hälsa på mig, men va gör karln då? Jo, bara därför ställer han sig vid mig och börjar sjunga å pussar mig i håret.. Daaaaah... Å alla bara garvar gärnet.. Haha.. ja va väl typ den enda som inte ville ha han å ba därför kommer han.. haha.. :P
Ska snart sova så ja orkar upp imorgon..
Natti på er!
Hej fikabruttor!
Som vanligt är ja upptagen, damn! Var ledig på fredag fram till kl 14 typ.. hehe.. Sen kom kassaledaren å fråga om ja kunde jobba på fredag, tihi.. så de kan bli :P Men är bara å jobba på...
Nästa vecka har ja bara jobb på tisdag va ja vet nu.. Så ledig hinner ja vara =)
Har vart på jobb från 10-22 idag, först Ica och sen raka spåret till jouren, satt i nätjouren i kväll och det var bara SÅ roligt. Ååå, vill sitta mer.. =)))))))))))))))))
Grattis grattis Neo! Kul att bli ett helt år, å dessutom snart bli storebror =)
/Maxi-Malin
Aquagreen- Nätjoruren är en del av Röda Korsets Jourhanvande kompis. Man pratar med ungdommar som mår dåligt på ett eller annat sätt. Ångest, självmordstankar, ensamhet.. Lite som Bris, men bris är för dom upp till 18 tror ja, vi är för lite äldre, för dom upp till 25 =)
Hejsan Snyggingar!
Har lagt upp 2 nya magbilder nu. Hehe, å ja som tycker att magen inte växer nå å alla ba: Men OJ va stor du blivit!
Börjar få lite bud på magen nu också. En på jobbet är helt övertygande om att de är en flicka. Mamma velar fortfarande, hon har börjat gå från tjej till kille, men är inte riktigt säker för va hon ska tro..
Vad är de man säger om magar? Vad är tjejmage å va är killmage?
Har ju vart helt underbart idag! =) Värsta utlandsvärmen. Har tillbringat dan ute i Pite skärgård, åkt båt å grillat och myst på. Vi gav oss ut på havet en snabbis, men där var vågorna så stora att ja trodde ja skulle dö, så ja gnällde å klagade tills dom vände tillbaka! Ja vill inte dö än ju, skärgården va bättre =)
Sen i kväll har vi varit med ett par kompisar och spatserat vid Arcus campingen. Lekt lite i lekparken, blött fötterna i de iskalla vattnet, mm.
Ja bara njuuuuuter av de här fina vädret! Vill ha mer, mer, mer..
Känner mig så otroligt pigg och lätt i kroppen. (Fast att ja passerat 100-strecket). Är väl kanske lugnet före stormen. Men som de är nu går ja bara runt och njuuuuuter hela dagarna! =)
Måste man alltid gå på den där basinfon? Ja har funderat på de där me Arbetsförmedlingen. Enligt FK måste ja anmäla mig som arbetssökande nu, men ja har ju sommarjobb fram tills ja inte ska jobba mer i sommar, och sen är ja ju mammaledig och sen till hösten tänker ja verklgien inte vara arbetslös, får ja inge jobb så pluggar ja vidare.. känns VÄÄÄLDIGT byråkratiskt..
hösten efter att ja vart mammaledig ett år typ menar ja såklart =)Inte nu till hösten, då ska ja pyssla om bebben