• Johan

Andar som vill något

Hej Erita
    Det lättaste att göra är att ta dit ett medium. Är det vad du menar med "hur går jag tillväga?"? Det finns ju annars de som jobbar över telefon också om ni bor otillgängligt, men jag har själv ingen erfarenhet av hur bra det fungerar. Det går ju att prova ta kontakt själv också, men det blir lite långt att skriva om här

Jag tror inte att din svärmor behöver vara rädd, oftast när man uppfattar andar som bråkiga så vill de bara ha uppmärksamhet och det räcker oftast med att tala om för dem att man vet att de är där.

• Johan

Då är det "bara" att ringa ett medium
    Var i landet bor ni någonstans så kanske någon kan rekommendera ett medium i er närhet.

Det finns övningar man kan göra själv för att få det lite lugnare om ni vill prova. Maila mig om ni är intresserade och säg till att ni vill veta så svarar jag på mailet så fort jag kan (johan@mediala.se). Det låter som att din svärmor (och kanske du också?) är väldigt mottaglig, och har hon sen massa folk runt omkring sig som förlorat en hel del nära och kära så är det inte så konstigt om många försöker få kontakt genom henne (eller dig). Om du förstår hur jag menar.

• Johan

Vad vill du veta mer om? Är det andevärlden i stort så måste jag tyvärr rekommendera att läsa böcker istället, det är så stort område att jag skulle behöva skriva en bok för att få fram allt. Jag känner tyvärr inte till några medium i närheten av dig, men jag är säker på att andra läser tråden, så de kanske vet någon?

• Johan

OJ. Det var många skyddsandar! Jag har inte hört talar om att man ska ha SÅ många, men det verkar ju behövas om han ska hålla på och bli överkörd av traktorer

Jo, jag kanske ska skriva en bok så smånging om. För att samla mina tankar om inte annat    Men tills den är klar så får jag nog rekommendera dig att gå en mediumkurs.

Svar på tråden Andar som vill något