Inlägg från: Hannah76 |Visa alla inlägg
  • Hannah76

6-åring i "förpubertet"........

Japp så har vi det här hemma med...*S* Det är som att ha en tonåring.. Och sen helt plötsligt så blir hon liten igen..*L*

• Hannah76

Ja det är skitsvårt att läsa av hur de är för stunden..*L* Hon driver oss till vansinne.. Inget verkar gå in.. Och inga "hot" har verkan..*L*

• Hannah76

Vi har börjat ta time outer.. Hon får gå iväg till sitt rum för att vråla en kudde eller gå in på toa o skrika av sig lite o vi får gå iväg o stressa ner.. man känner sig så jävla tråkig o tjatig.. Vi har börjat ignorera o istället premiera "gott uppförande"..*L* Hoppas det inte håller på allt för länge.

• Hannah76

Mantrat här hemma är "Det går över, det går över, det går över.." *L*

• Hannah76

Jag Har planerat mina barn illa.. Det är 6 år emmellan dem.. Så när min lilla tjej blir en dryg 6-åring, så har min stora tjej skuttat iväg o blivit tonåring.. Hur ska man klara av det??*S*

• Hannah76

Börjar undra om jag har uppfostrat min dotter att bli allt för kavat o självständig.. Funderar starkt på att uppfostra lilltjejen till att bara vara tyst o lyda en visselpipa..*S*
    Hade en dust med stora tjejen igårkväll - hon skulle minsann inte gå o sova för hon var inte ett dugg trött.. Hon deklarerade att hon visst klarade av att gå upp tidigt o ha en bra dag hur sent hon än gick och la sig. Gaahh...

Svar på tråden 6-åring i "förpubertet"........